سیاسی 08:39 - 11 شهریور 1393
نماینده مجلس:
اصفهان-ایرنا- نماینده مردم نایین و خورو بیابانک درمجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش مسوولان و حمایت مردم در سایه رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی از اقتدار لازم برخوردار است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا،سید حمیدرضا طباطبایی نایینی در مراسم تجلیل از کارمندان افزود :عملکرد دولت باید عادلانه و منصفانه بررسی شود.



وی تثبیت قیمت ارز، آرامش سیاسی و فضای سیاسی منطقی را از عملکرد های مثبت دولت عنوان کرد و گفت : در بخش صنعت نیز پیشرفت هایی حاصل شده که شاهد افزایش تولید نسبت به سال گذشته هستیم.



طباطبایی باگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از کارمندان نمونه گفت: عملکرد دولتمردانی چون شهید رجائی وشهید باهنر در گذشته موجب شده است که با گذشت 30 سال یاد و خاطره آنهارا گرامی بداریم.



و ی افزود: امنیت پایداری که امروز در جامعه شاهد هستیم در سایه مجاهدت شهدای دولت ، دفاع مقدس و ایثارگران است و خداوند را شاکریم که به ما توفیق ادامه راه این بزرگواران را عطا کرده است.



نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکراتی برای راه اندازی کارخانه پتاس خور انجام شده است ؛ گفت : تلاش می شود کارخانه پتاس در ماه های آینده راه اندازی شود.



وی با بیان اینکه در حوزه سلامت نیز اقداماتی صورت گرفته گفت: پیمانکار بیمارستان نیمه کاره خور انتخاب شده، اعتبارات مربوطه تخصیص داده شده ودرمذاکراتی که با وزیر بهداشت صورت گرفته کار فیزیکی ساختمان بیمارستان به پایان خواهد رسید و تجهیز خواهد شد.



شهرستان کویری خور بیابانک در420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.



ت7136/ 546

انتهای پیام /*


4623803
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است