ورزشی 10:06 - 04 مرداد 1393
شرایط حضور در بازی‌های آسیایی را دارم
نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: مسئولان فدراسیون و کادر فنی در مورد نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی تصمیم می‌گیرند و من تنها به تمرین کردن فکر می‌کنم.

گل‌آرا: تنها به تمرین فکر می‌کنم/ در مورد اعزام بوکسورها به اینچئون کادر فنی تصمیم می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی بوکس ایران در پایان تورنمنت بین‌ المللی چین با کسب یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز و 16 امتیاز، عنوان سومی در این دوره از مسابقات را کسب کرد.فروتن گل آرا نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی بوکس تنها مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کرد. وی طی ماه گذشته نیز با حضور در تورنمنت روسیه فینالیست شد و مدال نقره مسابقات را از آن خود کرد.

فروتن‌گل آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور تیم ملی در تورنمنت بین‌المللی بوکس گفت: طی هفته گذشته در تورنمنت بین‌المللی چین شرکت کردیم و این رقابت‌ها جز کلاس A محسوب می‌شد و این مسابقات تحت نظارت مستقیم فدراسیون جهانی بود. خوشبختانه تیم ملی ایران با ترکیب 7 بوکسور در این رقابت‌ها شرکت کرد که در پایان حاصل آن کسب 5 مدال رنگارنگ بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با شرایط خوبی که داری جز نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی خواهی بود یا خیر گفت: من در تورنمنت بین‌المللی چین مدال طلای مسابقات را کسب کردم و پیش از آن نیز در تورنمنت روسیه فینالیست شدم و مدال نقره را کسب کردم، اما اینکه به بازی‌های آسیایی اعزام شوم یا خیر را نمی‌دانم؛ چرا که مسئولان فدراسیون و کادرفنی در مورد نفرات اعزامی به اینچئون تصمیم خواهند گرفت.

گل آرا در پاسخ به این سؤال که آیا شانس نفراتی که در این رویدادهای اخیر نتایج خوبی را کسب کرده‌اند برای حضور در بازی‌های آسیایی بیشتر است یا خیر،‌ گفت: من در کادر فنی جایگاهی ندارم که بخواهم در مورد نفرات اعزامی اظهار نظر کنم، هدفم درخشش در مسابقات اخیر بود که به لطف خدا و کمک کادرفنی به هدفم نیز رسیدم. فکر می‌کنم می‌توانم تیم ملی را در بازی‌های آسیایی کمک کنم، اما من یک ورزشکارم و تنها به تمرین کردن فکر میکنم امیدوارم که کادرفنی هم از مبارزات من در طول این مدت راضی باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا احسان روزبهانی و علی مظاهری در این رقابت‌ها عملکرد چندان خوبی را نداشتند، گفت: اینکه چرا مظاهری و روزبهانی شرایط خوبی را نداشتند را نمی‌دانم، اما مسئولان فدراسیون واقعا در این مدت زحمات زیادی را کشیده‌اند و خواسته کادر فنی را تا جایی که می‌توانسته‌اند بر آورده کرده‌اند. اعزام به تورنمنت‌ روسیه، چین، اردوی مشترک در ترکیه و ... از جمله کارهای بود که فدراسیون برای تیم ملی انجام داده است. به هر حال همه نفرات حاضر در اردوها شرایط یکسانی را در این مدت داشتند، اما برخی مواقع پیش می‌آید که آن روز، روز یک بوکسور نیست.


4327056
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران خبر داد که این باشگاه هنوز وام بانکی خود را پرداخت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محمود فکری، سرمربی تیم مس تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر تیم چادرملو عصر امروز جمعه برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالکان باشگاه استقلال به دنبال جذب سرمربی خارجی برای تیم خود هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران با پیروزی مقابل حریف قطری به جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات فیدر دوحه صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محرومیت ۴ ساله پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس بابت دوپینگ به ۱۸ ماه کاهش یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال استقلال جایگزین روزبه چشمی در بازی با هوادار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: آنچه در مقطع کنونی مهم است، نام استقلال است که باید با کمک یکدیگر دوباره تیم را به جمع مدعیان بازگردانیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ورزشگاه تختی در مورد شرایط این‌ مجموعه در آستانه دیدار پرسپولیس و چادرملو توضیح داد. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پرسپولیس فردا رو در روی تیمی قرار می‌گیرد که سابقه زیادی در فوتبال ایران ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است