استانی 12:21 - 07 اردیبهشت 1394
جانشین انتظامی استان ایلام از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر و کشف 15 کیلوگرم تریاک از آن‌ها خبر داد.

کشف 15 کیلو تریاک در ایلام

سرهنگ «حسن سماواتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه‌ی ایلام، اظهار کرد: به‌دنبال کسب اخباری مبنی بر این‌که دو قاچاقچی مواد مخدر قصد دارند مقادیری تریاک را از استان‌های جنوبی کشور به داخل استان ایلام منتقل کنند که موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توانمندی‌های تخصصی، خودرو قاچاقچیان پس از ورود به حوزه‌ی استحفاظی استان شناسایی و تحت کنترل نامحسوس پلیس قرار گرفت.

سماواتی با بیان این‌که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از تعقیب و مراقبت چند ساعته، خودرو حامل مواد مخدر را در ورودی شهر ایلام توقیف کردند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو متهمان مقدار 15 کیلو گرم تریاک کشف و ضبط شد.

جانشین انتظامی استان ایلام با تأکید بر اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان از والدین خواست برای پیشگیری از اعتیاد فرزندانشان نظارت‌های خود را در جمع خانواده افزایش دهند.

انتهای پیام


6271093
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است