استانی 21:45 - 19 مرداد 1401

خبرگزاری مهر یکی از رسانه های پیشرو در عرصه جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه از دفتر خبرگزاری مهر در استان کردستان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید از خدمات و تلاش‌های خبرنگاران و عکاسان این رسانه در استان تقدیر کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود به جایگاه رسانه‌ها در عرصه روشنگری و تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خبرگزاری مهر یکی از رسانه‌های پیشرو در عرصه جهاد تبیین است و هدف از این بازدید تقدیر از فعالیت‌های رسانه‌ای خبرنگاران این خبرگزاری در استان بوده است.

سردار حسینی ابراز امیدواری کرد که مجموعه رسانه‌ای خبرگزاری مهر با تلاشی مضاعف برای بازتاب دغدغه‌های مردمی و دستاوردهای نظام در استان تلاش کند.

وی افزود: تقویت فعالیت‌های رسانه‌ای زمینه ساز توسعه استان است و امیدواریم روز به روز شاهد بالندگی رسانه‌های استان باشیم.

خبات ساعدی مدیر خبرگزاری مهر در استان کردستان نیز در جریان این بازدید گزارشی از روند تولید و انتشار اخبار در خبرگزاری مهر در استان ارائه کرد و گفت: خبرگزاری مهر تنها خبرگزاری ملی است که در استان کردستان به دو زبان فارسی و کردی به بازتاب دغدغه‌های مردم و دستاوردهای نظام می‌پردازد.

وی افزود: در جریان سفر رئیس جمهوری نیز این خبرگزاری با تولید چند ده اثر خبری یکی از موفق ترین رسانه‌های استان بوده و از لحاظ بازدید اخبار و جذب مخاطب نیز رسانه پیشرو استان است.


11650641
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است