استانی 15:59 - 28 شهریور 1399
امام جمعه ماکو:
ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه ماکو گفت: مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار و آمریکا که به عنوان طاغوت زمانه شناخته شده است امروزه بیش از پیش و با صلابت پیگیری می شود.

مردم و مسئولین درکنار هم به شکوفایی تولید کشور کمک کنند

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی امروز ۲۸ شهریور در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار و آمریکا که به عنوان طاغوت زمانه شناخته شده است و امروزه بیش از پیش و با صلابت بیشتر پیگیری می شود.  

وی در ادامه با تاکید براینکه تعداد معدود انسانهای وطن فروش وجود دارند که همواره می گویند هزینه سازش با استکبار کمتر از هزینه مقاومت است، افزود: این یک باور اشتباه است و نمود عینی این امر در کشورهای شکست خورده از دست آمریکا به وفور دیده می شود.

به گفته امام جمعه ماکو مهمترین اهداف دشمنان اسلام، از بین بردن دین و امت اسلامی از روی کره خاکی است تا ندای الله اکبر خاموش بماند در حالی که این یک خواسته ابتر و پوچ است.

وی تقویت اقتصاد مقاومتی را مهمترین محور در تبدیل تحریمها به فرصت یاد و تاکید کرد: بر همه وظیفه است تا در راستای رفع موانع تولید تلاش کنند تا زمینه برای جهش تولید فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی همچنین با اشاره به اینکه مردم و مسئولین باید در سنگر تولید در کنار هم بوده و با تکیه بر منابع موجود باعث شکوفایی کشور شوند، افزود: قرار دادن مردم و مسئولین در مقابل هم، همواره دغدغه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است که در این راستا هر حیله و نیرنگی به کار می گیرند.

امام جمعه ماکو همچنین گفت: تهاجمات و جنگ های متنوعی به کشور و ملت ایران تحمیل شده است که تربیت و پرورش بر مبنای فرهنگ غرب و زندگی بر پایه خواسته دشمنان اسلام از مهمترین محور های این امورات بود که با رهبری داهیانه سکان دار نظام ایران همیشه نقش بر آب شده است.

وی در بخش دیگر این خطبه با اشاره به اینکه افزایش مهریه ها در عصر حاضر باعث شده از فرهنگ اسلامی و فرامین ائمه اطهار فاصله بگیریم، افزود: مردم با برخورد صحیح با این موضوع در رواج فرهنگ و منش ائمه اطهار سهیم باشند.

انتهای پیام


10721957
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است