استانی 11:59 - 01 مرداد 1393
بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت راهپیمایی روز قدس
در آستانه فرا رسیدن روز قدس و به منظور همبستگی با مردم مظلوم فلسطین بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بیانیه‌ای را به شرح ذیل صادر کرده است.

روز قدس نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، در آستانه فرا رسیدن روز قدس و به منظور همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران بیانیه‌ای را به شرح ذیل صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: روز قدس نه تنها روز ملت مظلوم فلسطین بلکه روز همه مظلومان عالم، اسلام و روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان جهان علیه دنیای زر و زور و تزویر چهره کریه صهیونیزم بین‌الملل و حامیانش است.

روز قدس روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده مستکبران، نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و نفرت عمومی ملل مسلمان از رژیم اشغالگر قدس است.

حضور هوشمندانه ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، خط بطلانی بر دسیسه‌های کسانی می‌کشید که برآنند تا وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان را خدشه‌دار کنند.

شرکت گسترده مردم انقلابی و وفادار خطه شهید پرور مازندران در راهپیمایی روز قدس، ندای عدالت خواهی و حق‌طلبی مردم بی‌دفاع و ستمدیده فلسطین در برابر رژیم تروریست و حامیان جنایتکار آنان را در جهان طنین‌انداز می‌کند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به منظور همبستگی، همدردی و هم‌صدایی با ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار و نفرت از رژیم رو به زوال صهیونیستی و دشمنان اسلام، از تمامی اقشار مختلف مردم جامعه به‌ویژه خانواده‌های مکرم شهدا، جانبازان سرافراز و آزادگان مقاوم که همواره در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها حضوری فعال و چشمگیر داشته‌اند این بار نیز با صلابت و استواری در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کردده و با تجدید میثاق با شهیدان و بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی، حمایت خود را از مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین اعلام کرده و برگ زرینی دیگر در کتاب تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسانند.


4306936
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است