استانی 11:49 - 10 شهریور 1393
ارومیه/
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف سه کیلو و 75 گرم مواد مخدر در آذربایجان غربی طی 2 عملیات خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، سرهنگ کریم اکبری در نشست خبری که در سالن جلسات نیروی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: در پی عملیات مختلف کشف مواد مخدر در آذربایجان غربی رسیدگی به موضوع در جریان کار نیروهای انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در یکی از این عملیات‌ها که در شهرستان ماکو به اجرا در آمد ماموران نیروی انتظامی موفق به شناسایی محل فعالیت 2 قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در بازرسی از محل مذکور در شهرستان ماکو یک کیلو و 375 گرم حشیش کشف و در این زمینه 2 نفر دستگیر شد.

وی گفت: در عملیاتی مشابه که در شهرستان شاهین‌دژ انجام شد ماموران موفق به کشف یک کیلو و 700 گرم تریاک شدند.

اکبری اظهار کرد: در جریان عملیات نیروهای انتظامی شهرستان شاهین‌دژ توانستند سه نفر قاچاقچی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

وی با بیان اینکه در این 2 عملیات سه کیلو و 75 گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد، گفت: هر پنج متهم دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


4617374
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است