استانی 13:11 - 01 مرداد 1393
احمدی پور:
رشت – خبرگزاری مهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ضمن دعوت از قشرهای مختلف مردم برای حضوری پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی این روز وظیفه ای همگانی است.

حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس وظیفه ای همگانی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی پور ظهر چهارشنبه در نشست اصحاب رسانه و مطبوعات استان افزود: روز جهانی قدس، نماد همبستگی جهان اسلام با مردم مظلوم فلسطین است.

وی همچنین  اظهارداشت: سران استکبار جهانی بدانند که ملت انقلابی ایران اسلامی همواره پشتیبان، یار و همراه ملت مظلوم فلسطین بوده و از حقوق آنان دفاع و حمایت خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: بدون شک امسال هم مردم غیور ایران اسلامی همراه و همگام با سایر ملت های آزادیخواه جهان خشم و انزجار خود را از سران استکبار جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: روز قدس فرصتی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از ارزش های والای انسانی است.

احمدی پور تصریح کرد: حضور گسترده مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس علاوه بر نمایشی از وحدت مسلمانان، اعلام حمایت عملی از انسانیت و حقوق مردم مظلوم غزه در شرایط بحرانی است.

وی گفت: مسلمانان جهان در روز قدس با راهپیمایی گسترده و پر صلابت، خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی به نمایش می گذارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در ادامه روز قدس را روز وحدت مسلمانان دانست و افزود: جمعه آخر ماه مبارک رمضان باید صحنه حضور حماسی مسلمانان روزه دار و خداجو برای دفاع از اسلام باشد.

وی بیان داشت: مردم انقلابی و ولایتمدار استان گیلان همگام با سایر مسلمانان جهان به ندای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس ندای حق طلبی سر خواهند داد.


4306795
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است