ورزشی 03:04 - 19 تیر 1403
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: صبای قم از لحاظ فوتبالی حرفی برای گفتن نداشت و ما کاملاً بر توپ و میدان مسلط بودیم.

بائو: صبا حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، میثم بائو در رابطه با پیروزی استقلال خوزستان مقابل صبای قم گفت: بازی خیلی خوبی بود تمامی تیم تلاش کردند تا در این مسابقه برای کسب پیروزی همدل شدیم.

اعضای تیم در این مسابقه حس پیروزی داشتند از مدیریت باشگاه و افرادی که کنار تیم هستند تشکر می‌کنم آنها قبل از بازی ما را شرمنده کردند و خیلی از تیم حمایت کردند.



وی افزود: از هواداران خوبمان که دیروز حدود 10 هزار نفر بودند و تیم را مورد تشویق قرار دادند تشکر می‌کنم امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.



وی در رابطه با اینکه در بازی دیروز گل دوم تیم‌اش را به ثمر رساند اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که می‌خواهم این گل را به همسرم و بچه‌هایم تقدیم کنم خیلی خوشحالم که پس از حدود یک سال طلسم گلزنی من شکسته شد البته در دقیقه 2 مسابقه هم یک بار دروازه حریف را باز کردم که داور به خاطر خطای آفساید آن را مردود اعلام کرد. البته فکر می‌کنم از پشت بازیکن حریف حرکت کردم متأسفانه وقتی فیلم بازی را نگاه کردم دوربین عقب مانده بود و نمی‌توان روی این مسئله اظهارنظر دقیقی کرد. در صحنه گلی هم که زدم روح‌الله سیف‌اللهی فرار بسیار خوبی انجام داد و یک پاس بسیار مناسبی برای من ارسال کرد که با یک ضربه سر آن را به گل تبدیل کردم.



هافبک استقلال خوزستان در رابطه با اعتراض صبای قم به عملکرد داور در این مسابقه تصریح کرد: به نظر من اگر این مسابقه 2 بر صفر هم نمی‌شد صبای قم هیچ حرفی از لحاظ فوتبالی برای گفتن نداشت آنها در این مسابقه چندان خوب ظاهر نشدند. در اکثر دقایق بازی توپ و میدان دست ما بود. تیم ما روند خوبی پیدا کرده مقابل پدیده مشهد هم وضعیت خوبی داشتیم اما روی اتفاق و شرایط جوی و اینکه به خاطر بارش باران زمین خیس بود و توپ روی زمین گیر کرد گلی را دریافت کردیم. امیدوارم مثل دیدار مقابل استقلال که با تساوی 4 بر 4 به پایان رسید مغرور نشویم و در ادامه نتایج بهتری بگیریم.



بائو در پاسخ به این سؤال که در دو دیدار آینده کار بسیار سختی دارم و ابتدا باید با تراکتورسازی و سپس با پرسپولیس بازی کنم خاطرنشان کرد: به هر حال دو دیدار آینده ما بسیار سخت است تراکتورسازی برای کسب مقام قهرمانی می‌جنگد و پرسپولیس هم جایگاه مناسبی در جدول ندارد. این دو تیم بسیار قوی و باتجربه هستند و با اتحادی که در تیم به وجود آمده و انگیزه‌ای که بازیکنان دارند تلاش می‌کنیم تا در این دو بازی نتایج خوبی بگیریم.



وی در رابطه با فرا رسیدن سال جدید خاطرنشان کرد: به همه مردم خوب ایران، به مازندرانی‌ها و اهوازی‌های خونگرم تبریک می‌گویم و امیدوارم سال 94 برای تمامی ایرانی‌ها سرشار از شادی و اتفاقات خوب باشد.






6037329
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است