استانی 11:57 - 09 شهریور 1393
فرمانده انتظامی سمنان خبر داد
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 856 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.

کشف 856 کیلوگرم مواد مخدر در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار محمدرضا میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت 42 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان سمنان متلاشی شده است و در همین ارتباط یک هزار و 242 نفر نیز دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: تاکنون 313 طرح در استان سمنان در راستای مبارزه با مواد مخدر به مرحله اجرا رسیده است و مبارزه با مواد افیونی در برنامه‌های اولویت‌دار نیروی انتظامی قرار دارد و دغدغه اصلی مردم نیز محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: امسال یک هزار و 262 فقره پرونده در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان سمنان تشکیل شده است و آمارها نشان می‌دهد که میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 250 درصد افزایش یافته است.

میرزایی با بیان اینکه مواد مخدر مکشوفه از انواع سنتی، صنعتی، شیمیایی و پیش‌سازها بوده است، گفت: طرح کنترل محورهای ارتباطی استان سمنان به علت شریانی و کویری بودن این استان و هم‌جواری آن با 8 استان کشور همواره در دستور کار قرار دارد.

میرزایی افزود: پلیس می‌کوشد تا با ناامن‌ کردن محیط برای عبور و مرور عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر، نگذارد اعتیاد به عنوان بلایی خانمان‌سوز در جامعه فراگیر شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: اغلب موادمخدر کشف شده در استان سمنان به مقصد سایر استان‌ها حمل می‌شده ولی در طرح‌های کنترل محورهای مواصلاتی به دست آمده است.

میرزایی افزود: 74 مرحله طرح آشکار برای مبارزه با ترانزیت مواد مخدر در راه‌های استان سمنان اجرایی شده که در همین ارتباط 62 نفر نیز دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی برای دستگیری خرده‌فروشان در استان سمنان خبر داد و گفت: خرده فروشان از عوامل توزیع موادمخدر محسوب می‌شوند که امروز به یک معضل اجتماعی در جامعه تبدیل شده است.

میرزایی از پاکسازی نقاط آلوده به موادمخدر به همت ماموران پلیس در استان سمنان  خبر داد و گفت: در این راستا، 102 مرحله طرح از سوی پلیس به اجرا درآمده و بیشتر آن به صورت آشکار بوده است.

وی گفت: پلیس سعی دارد با اثبات حضور خود در صحنه، احساس امنیت را در مردم تقویت کند و البته حضور غیرآشکار پلیس نیز در نقاط آلوده انجام و در راه افزایش کشفیات مواد مخدر حتی از سگ‌های موادیاب نیز استفاده شده است.

میرزایی ادامه داد: پلیس خوشبختانه اشراف اطلاعاتی خوبی نسبت به استان سمنان دارد و با توانایی کامل و با قدرت موارد را رصد می‌کند و هیچ نقطه‌ای را در این استان برای قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر امن نخواهد گذاشت.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: پلیس با همکاری و همراهی مردم که تکیه‌گاه نیروی انتظامی هستند، می‌کوشد کنترل نقاط مختلف شهری، بین‌شهری و کویر را همواره در دستور کار داشته باشد.

میرزایی از مردم استان سمنان خواست تا با همراهی خود، هرگونه موارد مشکوکی را به سرعت با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان بگذارند.


4608241
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است