استانی 15:04 - 09 آبان 1393
امام جمعه موقت شهمیرزاد:
امام‌ جمعه موقت شهمیرزاد گفت: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی یک برنامه جهانی و از کرامات حضرت علی‌اصغر (ع) است.

برگزاری همایش شیرخوارگان از کرامات حضرت علی‌اصغر (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی پیش از ظهر امروز در شهمیرزاد همچون سال‌های گذشته اما با شور و حرارت بیشتر و استقبال مردم در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) شهمیرزاد برگزار شد.

این مراسم به همت هیئت جوانان عاشورایی و عترت خواهران شهمیرزاد برگزار شد.

امام جمعه موقت شهمیرزاد در این مراسم بیان کرد: کهچندین سال است که همایش شیرخوارگان حسینی با شکوه و بسیار زیبا و پسندیده در شهمیرزاد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد روشن‌بین اظهار کرد: این همایش علاوه بر اینکه در سراسر ایران عزیزمان برگزار می‌شود، در بسیاری از کشورها برگزار شده و به شکل همایش جهانی درآمده که این از کرامات حضرت علی‌اصغر (ع) دانستند.

وی افزود: تعداد زیادی از خانواده‌ها در این همایش حضور پیدا می‌کنند و چنین جمعی در هیچ مراسمی طی سال دور هم جمع نمی‌شوند و این همه به برکت حضرت علی‌اصغر (ع) بوده و ما در این مراسم‌کرامات زیادی را مشاهده کردیم.

روشن‌بین خاطرنشان کرد: مادرانی بودند که صاحب فرزند نمی‌شدند و با توسل به حضرت علی‌اصغر (ع) و عنایت امام حسین (ع) صاحب فرزند شدند.

امام‌ جمعه موقت شهمیرزاد افزود:‌ افرادی ازدواج نکرده بودند و توفیق ازدواج نصیبشان شد؛ ولی با حضور در این مراسم‌ بسیاری از حوائج به دست این شش ماهه اباعبدالله الحسین (ع) روا شده و بسیاری از گره‌ها و مشکلات به دست این بزرگوار گشوده شده است.

 

 

 

انتهای پیام/2249/

 


5083228
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است