ورزشی 13:37 - 15 مرداد 1393
سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید باید به جامعه داوری اعتماد داشته باشیم.

جلالی: با زور نمی‌توان جلوی اعتراضات به داوری را گرفت

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید جلالی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر پیکان از هفته دوم لیگ برتر چهاردهم اظهار کرد: در اولین بازی لیگ عملکردمان آن طور که انتظار داشتیم، نبود. متاسفانه دو بازی اول ما برابر تیم‌هایی است که تازه به لیگ برتر صعود کرده‌اند. این تیم‌ها انگیزه بالایی برای موفقیت دارند.

وی افزود: ما تیم خوبی هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که به موفقیت برسیم، زیرا مجموعه ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. امیدوارم که فردا بتوانیم بازی قابل قبولی را مقابل پیکان به نمایش بگذاریم.

جلالی درباره محرومان و مصدومان سایپا نیز گفت: برای بازی فردا کاوه رضایی و میلاد کرمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی در پاسخ به این سوال ایسنا درباره اجباری شدن انتشار مبلغ قرارداد مربیان و بازیکنان نیز گفت: این موضوع باید در جلسه‌ای با جمعی از اقتصاددانان و نماینده دولت بحث شود و مردم نیز آن را ببینند. شاید بعضی از بازیکنان با انتشار مبلغ قرارداد مشکلی نداشته باشند اما باید دید که جامعه از دیدن مبالغ قراردادها خوشحال می‌شود. من کارمند آموزش و پرورش بودم و 80 هزار تومان حقوق می‌گرفتم. در همان زمان کارمند شرکت نفتی را می‌شناختم که 700 هزار تومان حقوق دریافت می‌کرد اما اجازه نمی‌داد کسی مبلغ حقوقش را بداند.

جلالی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره اعتراضاتی که در هفته‌ نخست لیگ به داوری شد چیست، گفت: اشتباه‌های داوری در هفته‌ اول لیگ انجام شد اما موضوع اصلی این است که سعی کنیم به داور اعتماد داشته باشیم. در بازی اول ما مقابل نفت مسجد سلیمان نیز اشتباهاتی صورت گرفت. به طور مثال مدافع نفت باید از زمین بازی اخراج می‌شد و یا یک پنالتی برای ما گرفته نشد اما هیچ اعتراضی به داوری نکردیم، چون به داور اعتماد داشتیم. اگر صرفا بخواهیم با زور کارمان را پیش ببریم نتیجه‌ نخواهیم گرفت باید به روش‌های فرهنگی روی بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه درباره مراسم برترین‌های لیگ برتر نیز گفت: شاید ابراهیم صادقی هم می‌توانست در این مراسم به عنوان بازیکن برتر اخلاق انتخاب شود اما این اتفاق رخ نداد. باید بگویم که همه انتخابها خوب بود اما در بخش انتخاب پدیده انتظارات برآورده نشد. شاید فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده و حتی مهدی شریفی نیز شایسته دریافت جایزه پدیده لیگ بودند. من امسال اولین بازیکنی که 18 سال سن داشت را بازی دادم و تا انتهای فصل نیز هفت – هشت بازیکن بازی خواهم داد. امسال در سایپا تحولات زیادی را در حوزه جوانگرایی در سایپا خواهید دید.

ا‌نتها‌ی پیا‌م


4408698
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است