اجتماعی 07:21 - 13 فروردین 1394
حکیمی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
معاون اداره کل حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت: بسته‌های آموزشی جهت حفاظت از محیط زیست در روز طبیعت در شهرستان کرج توزیع می‌شود.

توزیع بسته‌های آموزشی در روز طبیعت در شهرستان کرج
فردین حکیمی معاون اداره کل و رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج در گفتگو با خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران با اشاره به توزیع بسته‌های آموزشی در شهرستان کرج اظهار کرد: همزمان با روز طبیعت و 13 فروردین ماه 94 بسته‌های آموزشی حفاظت از محیط زیست در جاده چالوس میان مردم توزیع می‌شود.


وی در ادامه گفت: 13 فروردین ماه طرح مسیر سبز ساحل پاک همانند سال گذشته پیگیری می‌شود و در راستای اجرای این طرح از تشکل‌های مردمی و همچنین از گروه‌های مردم‌نهاد که در زمینه محیط زیست مشغول فعالیت هستند و توانمندی آنها در این زمینه استفاده می‌شود.



حکیمی در ادامه با اشاره به اجرای طرح مشترک با سازمان آب منطقه شهرستان کرج اظهار کرد: بسته‌های آموزشی در ابتدای جاده چالوس با توجه به کمبود آب در شهرستان در میان مردم توزیع می‌شود.


معاون اداره کل و رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج خاطر نشان کرد: توزیع بسته‌های آموزشی در شهرستان کرج جهت آموزش شهروندان برای حفاظت کمی و کیفی منابع آب است.


انتهای پیام/

6124589
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است