استانی 21:40 - 11 آذر 1399

ابتلای ۳۰۰ نفر و ۲۵ فوتی بر اثر کرونا ویروس در شهرستان آوج

نصرت‌اله علیرضایی در گفت‌وگو با مهر قزوین با اشاره به وضعیت ابتلای بیماری کرونا در شهرستان آوج به عنوان یک شهر مرزی استان قزوین اظهار کرد: در ۹ ماهه گذشته در این شهرستان ۳۰۰ نفر به کرونا مبتلا شده و ۲۵ نفر از شهروندان را متأسفانه بر اثر ابتلای قطعی به کرونا از دست داده‌ایم.

وی افزود: طی ۹ ماه گذشته از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز ۳۰۱ نفر از شهروندان در سطح شهرستان آوج به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۶۸ نفر در بخش مرکزی و ۱۳۳ نفر در بخش آبگرم ساکن هستند.

فرماندار آوج عنوان کرد: تعداد فوتی‌های شهرستان آوج بر اثر ابتلاء به این ویروس در طول این مدت ۲۵ نفر می‌باشد که ۱۲ نفر از بخش مرکزی و ۱۳ نفر از بخش آبگرم هستند.

علیرضایی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۵ نفر از مبتلایان این ویروس تحت مراقبت و درمان هستند که ۳۰ نفر به حالت قرنطینه و سرپایی در منزل تحت مداوا هستند و ۵ نفر نیر در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند.

وی بیان کرد: از این مجموعه طی دو هفته گذشته ۲۶ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۲۳ نفر از آنها تحت قرنطینه خانگی هستند و در این مدت یک نفر نیز به دلیل ابتلاء به کرونا ویروس، فوت کرده است.

فرماندار شهرستان آوج در پایان یادآور شد: با برگزارکنندگان مراسم ترحیم و عروسی در مناطق مختلف بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد و دهیاران موظف هستند اطلاع رسانی به موقع را در این خصوص داشته باشند وگرنه در صورت اهمال، با آنها برخورد و از حقوق شأن کسر خواهد شد.


10836837
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است