استانی 23:06 - 30 اردیبهشت 1401

خانه کشتی پلدشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ساخت این خانه کشتی از ۲ سال گذشته از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو شروع و نیمه تمام مانده بود که پس از تحویل گرفتن از پیمانکار توسط خود سازمان تکمیل شده است.

این خانه کشتی در مساحتی دارای زیر بنای ۸۲۳ مترمربع و گنجایش تشک در ابعاد ۱۲*۱۲ را دار و شامل سالن، تأسیسات و سرویس‌های بهداشتی و حمام بنا شده و برای احداث آن بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

پلدشت در شمال آذربایجان غربی قرار دارد و جمعیت آن بیش از ۴۵ هزار نفر می‌رسد، ۴۳۰ ورزشکار پلدشتی با داشتن کارت بیمه ورزشی، در قالب ۱۸ هیأت ساماندهی شده‌اند که از این تعداد ۱۰۰ ورزشکار در رشته کشتی فعالیت دارند.

کشتی گیران پلدشتی در سال گذشته در رده سنی نونهالان و نوجوانان ۲ مقام برتر کسب کردند و در ۲ سال گذشته نیز یک نفر از ورزشکاران کشتی به تیم ملی دعوت شده بود.

سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عصر جمعه به شهرستان پلدشت سفر کرد و با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد سپس با خانواده شهید ابراهیم جبرائیلی نیز دیدار و خانه کشتی این شهر را نیز افتتاح کرد.

وی همچنین با خانواده شهید سردار عبداله پور در شهرستان شوط دیدار کرد، دیدار با نخبگان و افراد منتحب شهرستان از دیگر برنامه‌های دبیر شورایعالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی در سفر به این منطقه بود، وی بعد از شهرستان شوط به شهرستان پلدشت سفر کرد.


11567786
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است