ورزشی 02:30 - 12 فروردین 1394
آخرین مدال‌آور جودو ایران در رقابت‌های برون مرزی گفت: سال 1393، سال بزرگ زندگی ورزشی من بود که برای اولین بار حضور در بازی‌های آسیایی را تجربه کردم.

امیر قاسمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهارکرد: سال 1393 یکی از سالهای بزرگ زندگی ورزشی من بود، پیش از این حضور در بازیهای آسیایی را تجربه نکرده بودم با وجود اینکه میدان‌های بزرگ جهانی و آسیایی را دیده و به مدال هم رسیده بودم اما همه به من می‌گفتند که این رقابتها با تمامی رویداد‌ها فرق دارد باور نمی‌کردم تا اینکه با چشم خود دیدم اینچئون چگونه بود.


وی افزود: گذشته هیچ وقت بر نمی‌گردد من برای این مسابقات کم نگذاشتم اما نتوانستم به نتیجه مطلوب برسم، به نظر من همه چیز تمرین نیست، جودو ورزش سختی است و من هم آماده بودم اما باید روز،شانس هم باشد تا برنده شوی و متأسفانه بازیهای آسیایی هم به گونه‌ای گذشت که تا مدتها روحیه‌ام را از بین برد، علاوه بر آمادگی فردی شرایط روحی و روانی بسیار موثر است.


قاسمی‌نژاد خاطر نشان کرد: من تنها نماینده جودو ایران بودم که قبل از بازیهای آسیایی در رقابتهای قهرمانی جهان شرکت کردم حضور در این پیکارها ریسک بزرگی بود یا می‌توانست به آمادگی بهتر من کمک کند یا اینکه شرایط بدنی‌ام را به هم بریزد، در رقابتهای مغولستان که به مدال برنز رسیدم در مسابقه اولم حریف ضربه محکمی به چشمم وارد کرد که هیچ‌جا را نمی‌دیدم.


به طور کامل بینایی‌ام را از دست داده بودم اما با این حال جنگیدیم و مدالم را کسب کردم این آخرین مدال جودو ایران در رقابتهای برون مرزی تا امروز بود، البته آرش میر اسماعیلی و مسعود آخوندزاده بسیار به من کمک کردند تا از نظر روحی آماده باشم اگر آنها نبودند نتیجه نمی‌گرفتم.


ملی پوش وزن 81- کیلو گرم جودو ایران خاطر نشان کرد: بعد از بازی‌های آسیایی شرایط سختی را داشتم اما کم کم با این موضوع کنار آمدم تصمیم گرفتم به جای حسرت گذشته از آن درس بگیرم امیدوارم در رقابتهای برون مرزی آینده ضعف‌هایم را جبران کنم اما باز هم می‌گویم من برای بازیهای آسیایی و روی تاتامی کم نگذاشتم.


قاسمی‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا با تیم ملی خداحافظی کرده است یا خیر گفت: من برای مدتی تیم ملی را کنار گذاشتم تا شرایط  خود را درست کنم و برگردم، وقتی به شرایط ایده آل برسم و از همه نظر خود را دوباره برای پوشیدن لباس مقدس تیم ملی آماده ببینم باز خواهم گشت، من مدتهاست در اردوهای تیم ملی بودم و در کنار مربیان مختلف تمرین کردم، امیدوارم ملی‌پوشان جودو ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا کویت موفق باشند و برایشان دعا می‌کنم.


ملی‌پوش باسابقه جودو ایران به رقابتهای لیگ 93 هم اشاره کرد و در این باره گفت: در یازدهمین دوره لیگ برتر با تیم میزان خراسان شمالی قرارداد بستم متأسفانه این تیم دچار مشکل مالی شد و برای دریافت مطالبات خود بسیار اذیت شدیم.


لیگ امسال از آن جهت که ملی‌پوشان در تیم‌های مختلف تقسیم شدند از نظر کیفی بسیار بهتر شد هر چند من از نظم و شرایط برگزاری مسابقات ناراضی هستم.


وی تصریح کرد: ما مجبور بودیم در هر هفته 5 یا 6 مبارزه کنیم که برای رقابت‌های لیگ زیاد است و بازیکنان از نظر بدنی دچار افت می‌شوند، از طرفی هفته‌های برگزاری مسابقات هم منظم نبود و تاریخ آن تغییر می‌کرد مسئولان سازمان لیگ باید برنامه ریزی مدونی را قبل از رقابت‌ها تنظیم کنند تا با مشکلات لیگ امسال روبه رو نشویم.


انتهای پیام/

6120750
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است