بازار 15:51 - 20 خرداد 1398

چه زمانی برای سفر به اسپانیا مناسب است؟

چه زمانی برای سفر به اسپانیا مناسب است؟

هدف شما از سفر به اسپانیا چیست؟ بازدید از جاذبه‌های تاریخی؟ شرکت در فستیوال‌های جذاب؟ ورزش‌های ساحلی؟ و یا خرید از برندهای معتبر؟ در هر فصل از سال که به اسپانیا سفر کنید، می‌توانید از اقامت در این کشور خارق‌العاده لذت ببرید.

 

به گزارش پارسی نیوز بنا به اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک اسپانیا کشوری زیبا و پرجنب و جوش است که در هر فصل از سال زیبایی‌های خود را دارد و به گرمی از گردشگران استقبال می‌کند، جاذبه‌های تاریخی، سواحل زیبا و فستیوال‌های هیجان‌انگیز اسپانیا را به کشوری پر گردشگر در تمام فصول تبدیل کرده است. دانستن اینکه هرکدام از فصل‌های اسپانیا برای چه کاری مناسب هستند به داشتن سفری هدفمند و لذت‌بخش کمک می‌کند. در این مطلب آژانس هواپیمایی ستاره با داشتن سابقه درخشان در زمینه برگزاری تور اروپا، تورهای اسپانیا و اخذ ویزای شینگن از آب‌وهوای اسپانیا و بهترین زمان سفر به این کشور می‌گوید.

اطلاع از شرایط آب و هوایی کشور اسپانیا، به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای شیرین‌‎تر از سفر خود داشته باشید. از این رو بهتر است قبل از سفر، هدف خود را مشخص کنید. چرا که مطمئناً آب و هوایی که برای شنا در سواحل اسپانیا مناسب است برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی مناسب نخواهد بود یا اگر قصد خرید دارید بهتر است قبل از اقدام برای رزرو تور اسپانیا از زمان حراجی‌ها اطلاع داشته باشید.

 

آب‌وهوای اسپانیا در بهار

بهار در اسپانیا ماه‌های مارچ، اپریل و می را شامل می‌شود. فصل بهار در این کشور همانند بسیاری از نقاط دنیا با طبیعتی بی‌نهایت زیبا مواجه خواهیم شد. آب‌وهوای بهاری اسپانیا روزهایی گاه آفتابی و گاهی بارانی را در پی خواهد داشت؛ بنابراین بهتر است لباس نسبتاً گرم و چتر همراه داشته باشیم. دمای هوای اسپانیا در بهار از 15 تا 20 درجه سانتی‌گراد متغیر است. از این رو بهار بهترین فصل برای گشت‌وگذار در شهرهای بارسلون و مادرید و بازدید از جاذبه‌هایی مانند کلیسای ساگرادافامیلیا، موزه کازاباتیو، پارک گوئل، قصر سلطنتی، موزه دل‌پرادو و ده‌ها شاهکار معماری دیگر خواهد بود. البته اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید از ورزش‌های آبی ساحل بارسلون نیز استفاده کنید. علاوه بر این، شهر بارسلون اسپانیا در فصل بهار میزبان نمایشگاه بزرگ نساجی (ITMA) خواهد بود. شما می‌توانید برای شرکت در نمایشگاه و یا بازدید از جاذبه‌های گردشگری اسپانیا با آژانس هواپیمایی ستاره ونک از کارگزاران فعال در زمینه برگزاری تورهای ترکیبی اروپا و تور اسپانیا تماس بگیرید.

 

آب‌وهوای اسپانیا در تابستان

ماه‌های جون، جولای و آگست را می‌توان بهترین فصل سفر به اسپانیا دانست. در فصل تابستان همه چیز برای گذراندن یک تعطیلات فوق رؤیایی در اسپانیا آماده است. تابستان‌های اسپانیا گرم و آفتابی است بنابراین بهتر است لباس‌های نخی و خنک همراه داشته باشید. دمای هوا در این فصل از 20 تا 28 درجه سانتی‌گراد متغیر است. تابستان را می‌توان پر گردشگرترین فصل اسپانیا دانست.

جزایر قناری، تنریف، ایبیزا، سن سباستین و مایورکا با سواحل رؤیایی، مناظر خیره‌کننده و تفریحات آبی بی‌نظیر آماده‌اند تا متفاوت‌ترین لحظات سفر را برایتان به ارمغان آورند. البته شهرهای بارسلون و مادرید نیز با برگزاری جشنواره‌های خرید از اول جولای تا اواخر ماه آگست شلوغ‌ترین روزهای خود را می‌گذرانند، افراد از نقاط مختلف دنیا برای خرید اجناس برند با مناسب‌ترین قیمت به این شهرها سفر می‌کنند.

 تابستان فصل برگزاری فستیوال‌های مختلف در اسپانیا است. دو فستیوال معروف و پرطرفدار گاوبازی و گوجه فرنگی در این فصل برگزار می‌شوند و افراد عاشق هیجان را از سراسر دنیا به سمت اسپانیا می‌کشانند. شما نیز می‌توانید با تور اسپانیا ویژه فستیوال گوجه‌فرنگی آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه شده و سفری متفاوت به اسپانیا را تجربه کنید.

 

آب‌وهوای اسپانیا در پاییز

ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر روزهای پاییزی در کشور اسپانیا را تشکیل می‌دهند. اگر عاشق قدم زدن بر روی برگ‌های رنگارنگ پاییزی هستید و البته با هوای کمی سرد مشکل ندارید، پاییز می‌تواند زیباترین فصل سفر به اسپانیا باشد. دمای هوای پاییز در بیشتر نقاط اسپانیا بین 10 تا 15 درجه سانتی‌گراد است و در برخی از روزها بارش باران را پیش‌رو خواهیم داشت. از این رو همراه داشتن چتر و لباس گرم را فراموش نکنید. با سرد شدن هوا در پاییز سواحل اسپانیا خلوت شده و اماکن تاریخی مجدداً فرصت پیدا می‌کنند زیبایی‌هایشان را به نمایش بگذارند. اگر با دیدن عکس‌ها و فیلم‌های اسپانیا شیفته معماری عجیب‌وغریب آنتونی گائودی شده‌اید و می‌خواهید با هزینه‌ای ارزان‌تر به اسپانیا سفر کرده و آثار ارزشمند این معمار خلاق را از نزدیک ببینید، تورهای پاییزی اسپانیا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک را از دست ندهید.

 

آب‌وهوای اسپانیا در زمستان

زمستان در اسپانیا ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه را شامل می‌شود. با اینکه این ماه‌ها سردترین فصل سال در اسپانیا هستند، اما از آنجایی که اسپانیا با آب‌وهوای مدیترانه‌ای خود جز گرم‌ترین کشورهای اروپایی محسوب می‌شود، همچنان گرم‌تر از سایر نقاط اروپا است. دمای هوای اسپانیا در زمستان از 1 تا 15 درجه سانتی‌گراد متغیر است. از مزیت سفر به اسپانیا در زمستان می‌توان به ارزان بودن هتل‌ها و پروازها اشاره کرد.

با سفر به اسپانیا در زمستان علاوه بر دیدن مناظر زیبای برفی می‌توانید در فستیوال خرید زمستانی و جشن‌های پرهیجان شب ژانویه در بارسلون و مادرید که همیشه با آتش‌بازی همراه هستند شرکت کنید. اگر قصد سفر به اسپانیا در زمستان را دارید همراه داشتن، لباس گرم، چکمه و چتر را برای روزهای بارانی و برفی فراموش نکنید.

 

برای اطلاع از تاریخ و قیمت تور اسپانیا در فصل‌های مختلف سال و اخذ ویزای شینگن می‌توانید با شماره 88880000-021 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به دفتر آژانس هواپیمایی ستاره ونک واقع در تهران، میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک پلاک 53 مراجعه کنید.


10146556
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده
بازار
«پارسی نیوز» در صنعت گردشگری و توریستی، رقابت بین افراد حاضر در این حوزه روز به روز افزایش می‌یابد و در حال حاضر هتل‌ها باید بیش از هر زمان دیگری مورد رضایت مهمانان قرار بگیرند. علاوه بر نکات رفاهی و امکانات یا تجهیزات ضروری در هتل‌ها، یکی از حساس‌ترین مسائل ب...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است