استانی 12:07 - 16 مرداد 1399
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی صار کرد

پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش ایسنا در این پیام آمده است؛

 

هفدهم مردادماه یادمان شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده اند.

روز خبرنگار روز مجاهدانی است که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار داد ه اند

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگرحواد ث زمانه اند. بصیرت افزایی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه مهمترین دغدغه‌ این اندیشمندان صاحب قلم است.

 وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع رسانی، در توسعه فرهنگی جامعه و بسترسازی پیشرفت همه جانبه نقشی ارزشمند و بی بدیل دارد. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی، فرارسیدن این مناسبت مبارک را به همه صاحبان قلم و اندیشه، اصحاب رسانه و مطبوعات، خبرنگاران خبرگزاری‌ها  و فعالان فضاهای مجازی تبریک و شادباش می گویم و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

انتهای پیام


10655325
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: فلسطینی ها می جنگند و می دانند هزینه مقاومت کمتر از هزینه سازش است و امروز صدای شکستن استخوان های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در سال گذشته و در قالب 310 مورد پرونده تشکیل شده، بیش از یک هزار و 988 هکتار از اراضی استان رفع تصرف شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: نتیجه وعده صادق، رستاخیز و جنبش دانشجویی در آمریکا و 26 ایالت آن و در کشورهای اروپایی از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب به ثمر نشسته است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور گفت: همه نیروهای انقلاب را از اختلاف پرهیز می دهم؛ اختلاف افراد را می تراشد و افراد فکر نکنند اگر طرف مقابل تراشیده شد، به سبد او افزوده می شود؛ خیر جای دیگری می رود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رییس بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: 402 تیم دانش آموزی استان اردبیل در لیگ علمی پایا با هم رقابت کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» طی مراسمی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نخستین یادواره شهدای دژکرد اقلید برگزار شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» یکی از پاسداران سپاه امام حسن مجتبی (ع) به دست اشرار در حین دفاع از امنیت کشور، به شهادت رسید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان محیط زیست گفت: واحد های صنعتی باید به مسئولیت های اجتماعی خود برای بهبود وضعیت محیط زیست به ویژه در حوزه درختکاری توجه کنند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: در دولت سیزدهم روند اجرای حدنگاری زمین های کشاورزی از 4 به 54 درصد رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است