ورزشی 19:25 - 28 شهریور 1393
تبریز - ایرنا - تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با برتری سه بر دو در برابر ذوب آهن اصفهان در دقایق پایانی وقت های تلف شده اشگ سرمربی خود را درآورد و با چهار پله صعود خود را به رده دهم جدول رده بندی رساند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار عصر روز جمعه و از هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد (بنیان دیزل) و در حضور اندک تماشاگر برگزار شد.



قضاوت این دیدار را حمید حاج ملک با کمک های حمید غمزه و علی اکبر نوری برعهده داشت که در طول بازی به مهرداد بایرامی، میثم و علیرضا نقی زده از تیم میزبان و مصطفی شجاعی و قاسم حدادی فر از تیم میهمان را با نشان دادن کارت زرد جریمه کرد.



تیم میزبان در این دیدار در دقیقه دوم بازی به یک گل زودهنگام توسط جابر انصاری دست یافت تا میزبان در پایان نیمه نخست با برتری به رختکن برود.



با آغاز نیمه دوم این تیم میهمان بود که در دقیقه 49 و از روی نقطه پنالتی گل تساوی را توسط مصطفی شجاعی وارد دروازه تیم گسترش فولاد کرد.



دقیقه 60 بازی تیم میزبان صاحب یک پرتاب اوت شد که در میان بهت و حیرت تماشاگران حمید غمزه کمک داور این دیدار آن را به سود تیم میهمان اعلام کرد و این پرتاب اوت در دقیقه 61 توسط مسعود حسن زاده به گل برتری تیم ذوب آهن اصفهان تبدیل شد.



بازی با برتری دو بریک تیم میهمان ادامه داشت که در دقیقه 90 به اضافه 2 مدافع ذوب آهن به اشتباه دروازه تیم خودی را با گل به خودی به تساوی کشاند.



گسترش فولادی ها که برای کسب برتری تلاش مضاعفی داشتند در دقیقه 90 به اضافه 5 و از روی ضربه کرنر توسط مهرداد بایرامی به گل برتری دست یافتند تا با این گل اشگ شوق پیروزی از چشمان مهدی تارتار جاری شود.



تیم گسترش فولاد با سه امتیاز این پیروزی شیرین از 9 بازی صاحب 10 امتیاز شد و از مکان چهاردهم به مکان دهم صعود کرد و ذوب آهن اصفهان نیز با این باخت با یک پله سقوط به مکان سیزدهم جدول رفت.



در ادامه این پیکارها و در هفته دهم تیم گسترش فولاد تبریز روز پنج شنبه سوم مهر ماه در بندر انزلی میهمان قوهای سپید این شهر خواهد بود و ذوب آهن اصفهان نیز درروزجمعه چهارم مهر ماه در خانه خود از استقلال تهران پذیرایی خواهد کرد.



7236/587

انتهای پیام /*


4751501
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: اخراج رفیعی که دیروز اتفاق افتاد برای رقیبمان هم همین صحنه رخ داد، اما داور به راحتی گذشت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود، اما باید باشگاه‌ها هواداران خود را به بهترین شکل ممکن کرامت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با حالت ناراحتی و قهر سن را ترک کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی اصغر مجرد با تایید کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون کشتی گفت: در المپیک واقعا یک طلا بگیریم کلاه خودمان را بالا می‌اندازیم. خیلی زور بزنیم یک طلا بگیریم هنر کرده‌ایم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتبال بانوان در خردادماه ۱۴۰۳ دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس برگزار خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تبرئه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیوید تیلور کشتی‌گیر نامدار آمریکایی وارد عرصه مربیگری شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است