ورزشی 09:45 - 27 مرداد 1393
سرمربی چلسی به ستاش از آنتونیو کونته پرداخت و او را یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال جهان خواند. او می‌گوید انتخاب کونته به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایتالیا تصمیم کاملا درستی بود.

واکنش مورینیو به انتخاب کونته

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فدراسیون فوتبال ایتالیا سرانجام به جمع‌بندی لازم رسید و آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد.

فدارسیون فوتبال ایتالیا از بین مانچینی و کونته تصمیم گرفت که سرمربی سابق یوونتوس را انتخاب کند. ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی در گفت‌وگویی که با سایت فوتبال ایتالیا داشت کونته را بهترین گزینه برای هدایت آتزوری دانست. او گفت: من همواره برای تیم ملی فوتبال ایتالیا آرزوی موفقیت کرده‌ام. دوست دارم ایتالیا با هر مربی و در هر زمانی موفق باشد و خوب ظاهر شود. الان هم برای کونته که اخیرا هدایت این تیم را برعهده گرفت آرزوی موفقیت می‌کنم.

او ادامه داد: کونته یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال جهان است. بدون شک حضور او در نیمکت ایتالیا به بازیکنان روحیه می‌دهد و باعث می‌شود تا آنها از نظر فنی پیشرفت کنند و بهتر ظاهر شوند. انتخاب کونته تصمیم بسیار مناسبی بود. او می‌تواند عملکرد خوبی در نیمکت تیم ملی ایتالیا داشته باشد و زمینه را برای موفقیت تیمش فراهم کند.

کونته چند هفته قبل در یک تصمیم غافلگیرکننده از هدایت یوونتوس استعفا داد تا جانشین چزاره پراندلی در نیمکت تیم ملی فوتبال ایتالیا شود. پراندلی در جام جهانی 2014 برزیل نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و تیمش نتوانست حتی از مرحله گروهی صعود کند و همین باعث شد تا او بعد از بازگشت به ایتالیا از هدایت این تیم کنار رود.

انتهای پیام


4498331
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است