استانی 17:39 - 08 بهمن 1393
همدان- ایرنا- عملیات ساخت مرکز درمانی تامین اجتماعی شهرستان رزن شعصر چهارشنبه با حضور رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایرنا معاون سازمان تامین اجتماعی کشور در حاشیه آیین گلنگ زنی این مرکز درمانی افزود: سازمان تامین اجتماعی در دو مقوله خدمات درمانی و خرید خدمت از مراکز دانشگاهی ، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، مطب های خصوصی و تمامی مراکز تحت قرار داد، خدمات خود را به افراد ارایه می کند.



'محمد علی همتی' گفت: در حال حاضر 77 بیمارستان و 254 مرکز درمانی تامین اجتماعی در سطح کشور فعال بوده و خدمات خود را به مردم ارایه می کنند.



وی عنوان کرد: استان همدان دارای دو بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان های همدان و ملایر بوده که از نظر رده بندی جز بیمارستان های بسیار خوب کشور به شمار می روند و در اعتبار بخشی از وزارت بهداشت و درمان درجه عالی دریافت کرده اند.



همتی با بیان اینکه با افتتاح این مرکز درمانی، تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی در همدان به پنج مرکز افزایش پیدا می کند اضافه کرد: این مرکز درمانی در متراژ 500 هزار متر مربع ساخته خواهد شد.



وی اضافه کرد: تاکنون 9 میلیارد ریال برای تملک زمین این مرکز درمانی صرف شده و 80 میلیارد ریال نیز برای ساخت آن نیاز است و تا 20 ماه آینده نیز بهره برداری خواهد شد.



وی با اشاره به ثمرات اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان های دانشگاهی کشور اضافه کرد: پیش از اجرای این طرح 70 درصد هزینه های درمانی از جیب مردم پرداخت می شد که این رقم هم اکنون به هشت درصد کاهش یافته است.



وی اضافه کرد: امید است با اجرایی شدن این طرح در مراکز تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی نیز بتوان از ثمرات آن بهره مند شد.



'علی لاریجانی'در سفر دو روزه خود به استان همدان صبح چهارشنبه در شورای اداری همدان و نشست فعالان اقتصادی این استان حضور یافت و عصر امروز نیز به شهرستان های بهار، کبودرآهنگ، رزن و شهر لالجین سفر کرده است.



در سفر رییس مجلس شورای اسلامی همچنین شرکت در یادواره شهدا، بازدید از یک واحد تولیدی در ملایر و افتتاح سد سرابی تویسرکان با حضور وزیر نیرو از دیگر برنامه های لاریجانی در استان همدان است.



7525/7530/2624

انتهای پیام /*


5724457
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است