بازار 11:40 - 12 آبان 1399

معرفی سوله تاپ و خرید و فروش ، رهن و اجاره املاک صنعتی

معرفی املاک صنعتی فتح (سوله تاپ)

املاک صنعتی فتح واقع در بزرگراه لشگری (جاده مخصوص کرج) یکی از قدیمی‌ترین و شاخص‌ترین کانون‌های صنعتی تهران با بهره‌گیری از کارشناسان و مشاورین مجرب و پرتلاش و همچنین سایت اختصاصی و فایلینگ تخصصی در محیطی مجهز، مدرن و آرام درزمینهٔ معاملات املاک صنعتی از قبیل اجاره سوله و خرید سوله و همچنین کارخانه‌ها، کارگاه‌های تولیدی بزرگ و کوچک و انواع انبارها با ابعاد و کاربری‌های گوناگون اقدام به فعالیت نموده و با جدیدترین متدهای بازاریابی در کوتاه‌ترین زمان ممکن کلیه مراحل معاملات ملکی را از مرحله کارشناسی و ارزیابی ملک، بررسی و کارشناسی اسناد و مدارک و مسائل حقوقی، معرفی و بازدید به متقاضیان، هماهنگی لازمه در برگزاری جلسات و مذاکرات و درنهایت تنظیم قرارداد رسمی و صدور کد ره‌گیری مطابق با قوانین و ضوابط و مقررات اتحادیه صنف مشاورین املاک را انجام داده و همواره قانونمندی، شفاف‌سازی و رضایتمندی متعاملین را سرلوحه کار خود قرارداده است.

اجاره سوله

از ویژگی‌های املاک صنعتی فتح ارائه مشاوره تخصصی به کلیه مراجعین اعم از مالکین و متقاضیان هست که توسط کارشناسان فنی و حقوقی به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان قرارداده تا متعاملین با آگاهی کامل نسبت به انجام معامله اقدام نمایند. از دیگر خدمات این مجموعه معرفی ملک متناسب با هر نوع سلیقه و نیاز و بودجه متقاضی است که تحقق این مهم به‌واسطه در اختیار داشتن بانک بزرگ اطلاعاتی ثبت فایل اختصاصی با بیش از 15000 فایل و همچنین درک صحیح از خواسته متقاضیان هست. بدیهی است اهتمام ورزیدن و توجه به این امر باعث دستیابی مشتریان به ملک دلخواه در اسرع وقت می‌گردد.

دست آوردهای املاک صنعتی فتح (سوله تاپ)

از دیگر افتخارات موسسه و املاک صنعتی فتح (سوله تاپ) در راستای سیاست حمایت از تولید و کالای ایرانی و اشتغال‌زایی که موجب مباهات این مجموعه است، سهمی است که در زنجیره عوامل تولیدی و صنعتی، به‌عنوان حلقه اتصال و پیوند صنعتگران و کارآفرینان با صاحبان املاک مناسب و مستعد دارد. این نقش ناچیز ولی مؤثر موجب گردیده تا بسیاری از فعالین اقتصادی به سهولت مکان مناسب و دلخواه خود را یافته و به امر مهم و حیاتی تولید مشغول و با ایجاد فرصت‌های شغلی چرخ اقتصاد مملکت را به گردش درآورند.

مجموعه املاک فتح نه‌تنها در حوزه املاک صنعتی بلکه جهت ارائه خدمات ملکی به صاحبان کالا و بازرگانان فعالیت داشته و با در اختیار داشتن آمار بسیاری از سالن‌ها و سوله‌های مناسب، امور انبارداری، نگهداری و پخش انواع کالا در بخش های بازرگانی و خدماتی نیز فعال بوده و ضمن شناسایی املاک مناسب قادر به معرفی و تهیه انواع انبارها با متراژ و مشخصات مختلف ، مناسب فعالیت‌های بازرگانی ازجمله انبارهای صنعتی، نگهداری کالا، انبارهای پخش کالا، فروشگاه و نمایشگاه‌های لوازم‌خانگی، مبلمان، خودرو و نمایندگی‌های گوناگون هست.

به‌منظور سهولت در دسترسی متقاضیان به اطلاعات ملکی با مراجعه به سایت اختصاصی سوله تاپ به آدرس الکترونیکی https://soletop.ir می‌توان مشخصات ملک دلخواه را در بیش از یک‌صد منطقه و شهرک صنعتی انتخاب و با هماهنگی کارشناسان و مشاوران اقدام به انجام معامله نمود. املاک صنعتی فتح با امکانات وسیع در کلیه مناطق و شهرک‌های صنعتی استان تهران و استان‌های هم‌جوار همچون قم-البرز-قزوین-مرکزی و سمنان آماده خدمت‌رسانی به عموم متقاضیان هست.

خرید سوله

وب‌سایت سوله تاپ با مجموعه کاملی از انواع کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، انبارها، زمین‌ها و اماکن تجاری واداری در مناطقی همچون جاده قدیم و مخصوص کرج، چهار دانگِ، گرم‌دره، شهر قدس، کرج، شهریار، بهارستان، گلگون، هشتگرد، صفادشت، نظرآباد، اشتهارد، پرند، نصیرآباد، شمس‌آباد، اتحاد، عباس‌آباد، خوارزمی، پایتخت، شنزار، ایوانکی، مامونیه، کاوه و ده‌ها منطقه صنعتی پاسخگوی نیاز هموطنان عزیز هست.

شعبه‌ها و نمایندگی‌های املاک صنعتی فتح (سوله تاپ)

یکی از دلایل و ویژگی‌های ممتاز سوله تاپ در راستای رفع نیازهای متقاضیان در چرخه صنعت دارا بودن شعبه‌ها و نمایندگی‌های متعلق به مجموعه‌ی املاک صنعتی فتح می‌باشد که از نمونه‌های آن علاوه براستان تهران در شهرهای تبریز و ارومیه و مشهد و یزد اشاره کرد که این خود بر قابلیت‌های معرفی ملک صنعتی در سوله تاپ در محیطی کارشناسی محور می‌افزاید و سبب رضایتمندی متقاضیان و مشتریان محترم خواهد شد.

طرق و روش‌های تماس و اخذ مشاوره با مجموعه املاک صنعتی فتح (سوله تاپ) : 

۱-مراجعه حضوری: کیلومتر ۸ جاده مخصوص (لشگری)- جنب تام ایران‌خودرو- موسسه و املاک صنعتی فتح

۲-مراجعه غیر حضوری و اینترنتی : وبسایت سوله تاپ https://soletop.ir

۳-تماس تلفنی با شماره‌های ذیل:۰۲۱۴۸۲۰۰ - ۰۹۲۰۲۰۲۰۴۴۴

 


10790917
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است