استانی 12:03 - 28 مهر 1393
فرماندار مهاباد اعلام کرد
فرماندار مهاباد گفت: بارش در مهاباد به 98 میلی‌متر رسیده است.

بارش 98 میلی‌متری باران در مهاباد

جعفر کتانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بارش باران در این شهرستان به 98 میلی‌متر رسیده است.

وی افزود: این میزان بارش در طول سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده و این موضوع موجب خشنودی مردم این شهرستان شده است.

فرماندار مهاباد گفت: بارش شدید باران سبب آبگرفتگی معابر، جاری شدن گل و لای در معابر عمومی و همچنین رانش کوه‌ در محور مهاباد به سردشت شده است.

کتانی آغاز بارش باران را از روز یکشنبه اعلام کرد و گفت: بارش شدید باران در بیشتر محورهای مواصلاتی این شهرستان موجب کندی تردد وسایل نقلیه شده، لذا استفاده از وسایل گرمایشی و همراه داشتن زنجیر چرخ ضروری است.


4992590
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس هیئت کشتی بسیج کشور گفت: با ورود و هم افزایی هیئت کشتی مازندران، هیئت کشتی بسیج شهرستان ها تشکیل شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد، گفت: اراده برای توسعه روابط در تمام حوزه ها بین دو کشور داریم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مشاور وزیر بهداشت در امور زنان و خانواده، گفت: فرایند های آگاهی بخشی و نظارت عمومی بر غربالگری مادران باردار، موجب کاهش 25 درصدی ورودی غربالگری شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه در حوزه مسائل بین الملل نظرات ایران و آذربایجان بسیار به هم نزدیک است، گفت: در چارچوب همه سازمان های بین المللی از یکدیگر حمایت می کنیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر نیرو گفت: سد قیزقلعه سی نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربایجان است .
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اتاق اصناف ایران، گفت: مقدمات اجرای طرح شهرک بنکداران همدان در اتاق های سراسر کشور انجام می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تأثیرگذاری هوش مصنوعی در حوزه رسانه گفت: با وجود این مهم تکلیف اهالی رسانه سخت تر و پیچیده تر شده و فضای مجازی پر از اتفاقات به روز شده جدید است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان، گفت: سال گذشته موفق به اعزام 1800 زائر اولی ها به مشهد مقدس شدیم و امسال اعزام 2500 زائر اولی در برنامه است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس رضوی، بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور با عنوان «بشری» در بیمارستان رضوی مشهد به بهره برداری رسید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» جانشین قرارگاه جنوب شرق ارتش گفت: باید مقابل توطئه دشمن که شبهه افکنی، دروغ گویی و سیاه نمایی را در دستور کار قرار داده ایستاد و این توطئه شوم را خنثی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است