استانی 10:29 - 20 فروردین 1399
رئیس اداره بهزیستی اسدآباد خبر داد
ایسنا/همدان رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد از پرداخت ۱۴۰ میلیون ریال جبران زیان تعطیلی به مراکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد این شهرستان خبر داد.

جبران زیان تعطیلی مراکز ترک اعتیاد اسدآباد

معصومه نانکلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای چهار مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد بوده که به منظور پیشگیری از انتشار کروناویروس این مراکز، بعد از ترخیص بیماران قبلی خود از پذیرش بیمار جدید خودداری کردند.

وی افزود: به منظور جبران زیان تعطیلی ۱۴۰ میلیون ریال به این مراکز پرداخت شد که این میزان پرداخت جبران زیان به ازای هر مرکز درمان اعتیاد تحت نظارت ۳۵ میلیون ریال بوده است.

نانکلی با بیان اینکه این مراکز اقامتی میان مدت فعال در  شهرستان بعد از ترخیص بیماران قبلی خود و عدم پذیرش بیمار جدید اقدام به گندزدایی و ضد عفونی مراکز خود کردند، گفت: برای هزینه تهیه لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده نیز به این مراکز تحت نظارت ۲۸۰ میلیون ریال به ازای هر مرکز هفت میلیون ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به گندزدایی کلیه کمپ ها، مجتمع های توانبخشی، کلینک مددکاری و مرکز توانبخشی در راستای پیشگیری از انتشار کروناویروس در مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان تصریح کرد: بیش از ۳۰ بسته لوازم بهداشتی بین مددجویان آسیب پذیر توسط پرسنل اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان توزیع شد.

نانکلی، آموزش شستشوی دست به توان خواهان توسط مرکز توانبخشی ابن سینا، برگزاری نقاشی با موضوع «در خانه بمانیم» توسط کودکان مهدهای کودک تحت نظارت در دوران تعطیلی و قرنطینه، برگزاری نقاشی و پیام کودکان مهدهای کودک تحت نظارت با موضوع «سیزده به‌در در خانه بمانیم»، نصب بروشور و پیام های مراقبتی برای پیشگیری از کروناویروس برای عموم مردم را از اقدامات انجام شده بهزیستی شهرستان در دوره شیوع کرونا برشمرد.

انتهای پیام


10475212
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است