استانی 02:13 - 19 فروردین 1399
رئیس پلیس راه خوزستان:
ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان گفت: محدودیت‌های تردد در همه محورهای ورودی خوزستان و ورودی‌های شهرستان‌ها تا ۲۲ فروردین‌ماه اعمال می‌شود و محدودیت تردد بین استانی تا ۳۱ فروردین‌ماه ادامه دارد اما ممکن است در روزهای آینده تصمیمات دیگری اتخاذ شود.

محدودیت‌های فعلی تردد تا ۲۲ فروردین ادامه دارد

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش تردد در محورهای خوزستان، اظهار کرد: پیش از تعطیلی‌ها، ترددها بیش از ۸۰ درصد کاهش یافته بود که قطعا با پایان تعطیلات و فعالیت برخی مشاغل ترددهای درون استانی نسبت به چند روز گذشته شاید بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته باشد اما نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نیافته است. با این وجود، ترددهای درون استانی به ویژه نسبت به مرکز استان افزایش یافته است.

وی افزود: تردد برون استانی هم بیشتر مربوط به ماشین‌آلات سنگین است که این ترددها از قبل انجام می‌شد.

دولتشاهی ادامه داد: همچنان کنترل ورودی‌ها و خروجی‌ها انجام می‌شود و از تردد غیرضروری جلوگیری می‌شود و در صورت مشاهده تخلف، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال و خودرو به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: این محدودیت‌های تردد در همه محورهای ورودی خوزستان و ورودی‌های شهرستان‌ها تا ۲۲ فروردین‌ماه اعمال می‌شود. محدودیت تردد بین استانی تا ۳۱ فروردین‌ماه ادامه دارد اما ممکن است در روزهای آینده تصمیمات دیگری اتخاذ شود.

انتهای پیام


10472908
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است