استانی 10:29 - 20 بهمن 1394
فرماندار شهرستان بجنورد گفت:۹۰پروژه با اعتباری افزون بر ۴۶ میلیارد تومان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد ، موسی حاجی زاده در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر شهرستان بجنورد افزود :از تعداد 90 پروژه این شهرستان 35 پروژه با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان مربوط به دهیاری های شهرستان بجنورد است که توسط بنیاد مسکن و دهیاری ها به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه برای سالجاری اعتبارات خوبی به شهرستان بجنورد تخصیص داده شده است، گفت :124 میلیارد و 385 میلیون تومان اعتبار جذب شهرستان بجنورد شده که در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد 26 درصدی اعتبارات هستیم.

حاجی زاده افزود : همچنین از مبلغ 124 میلیارد تومان، 80 میلیارد تومان معادل 64 درصد تاکنون تخصیص یافته که جهت تکمیل و راه اندازی 310 پروژه اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد:بخشی از این اعتبارات از محل سفر مقام معظم رهبری به میزان 64.5 میلیارد تومان و بخشی هم به میزان 50 میلیارد و 250 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی، فروش نفت و ماده 180 و بخشی هم به مبلغ ده میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی استانی تزریق شده است.

حاجی زاده گفت :گازرسانی به 17 روستای شهرستان بجنورد،احداث پروژه مجتمع رفاهی شهرداری حصار گرمخان، احداث 2 باب مدرسه علوم و فنون اسلامی،اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب سطح شهر بجنورد و گلستان شهر و... از مهم ترین و شاخص ترین پروژه های این شهرستان است.

انتهای پیام/ف


7667448
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است