استانی 18:34 - 10 تیر 1399

حضور مسئولان در بین مردم مرهمی بر دردهای جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی اسفزار صبح سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در یک ماه گذشته بیشتر وقت مجلس به تشکیل کمیسیون‌ها و تعیین هیئت رئیسه جدید گذشت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم به صورت رسمی سایر کارها را از ۱۵ تیرماه آغاز کنیم، بیان‌کرد: ما به عنوان نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در تأیید اعتبارنامه نمایندگان شعبه ۱۲ افتادیم که به واسطه اعتبارنامه یکی از نمایندگان که مورد اعتراض بود مقداری طول کشید.

خسروی اسفزار ادامه‌داد: برداشت من این است که نمایندگان جدید مجلس دغدغه معیشت و اقتصاد مردم را دارند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز آغاز به کار مجلس جدید بر اقتصاد و معیشت و فرهنگ تأکید کردند.

وی با تأکید بر اینکه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشتند، گفت: ما نیز به عنوان خادمان مردم نهایت تلاش خود را در راستای رفع دغدغه‌های مردم را برخواهیم داشت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف یادآور شد: گاه برخی از نمایندگان درخواست‌هایی فراتر از مسئولیت‌های قانونی یک نماینده را دارند که البته باز هم تلاش می‌کنیم با تعامل با مدیران اجرایی در راستای حل آن بکوشیم.

خسروی اسفزار گفت: باید فاصله بین مردم و مسئولان با حضور مدیران در مساجد و در بین مردم کاهش یابد.

وی یادآور شد: حضور مسئولان در بین مردم مرهمی بر دردهای جامعه است چرا که بی واسطه مشکلات را می‌شنوند.


10597022
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است