ورزشی 10:27 - 22 مهر 1393
اوجاقی بهترین انتخاب فدراسیون ووشو برای سرمربیگری بوده و هست
مربی سابق تیم ملی ووشو گفت: با حضور حسین اوجاقی در راس تیم ملی فکر نمی‌کنم که مشکل نتایج به دست آمده فنی باشد.

فتحی: با حضور اوجاقی فکر نمی‌کنم تیم ملی مشکل فنی داشته باشد/ نتایج اینچئون قابل قبول است

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد فتحی مربی و مدیر تیم ملی ووشو در بازی‌های آسیایی بانکوک، بوسان،‌ گوانگجو و مربی تیم ملی در مسابقات جهانی و آسیایی که در این دوره از بازی‌های آسیایی در کنار تیم ملی حضور نداشت از نتایج کسب شده ووشوکاران در اینچئون ابراز رضایت کرد.

فرهاد فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا نتایج کسب شده تیم ملی ووشو در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون قابل قبول است یا خیر، اظهار داشت: به نظرم تیم ملی ووشو نتیجه خوبی را در اینچئون کسب کرد و همه ملی‌پوشان برای رسیدن به مدال تلاش خود را کردند. اینکه گفته می‌شود ووشو نتیجه ضعیفی را در بازی‌های آسیایی کسب کرده را اصلا قبول ندارم؛ چرا که در بازی‌های آسیایی مهم کسب مدال طلا است که ووشو با کسب یک مدال طلا در نتیجه کاروان ایران سهم دارد. به گفته رئیس فدراسیون، ووشو نتیجه خوبی کسب کرده و شاید مثل دوره قبل عالی نبوده است.

وی در ادامه گفت: مدال طلای محسن سیفی شاهکار بود و نباید از کنار مدال حمید لادور و سجاد عباسی هم به راحتی گذشت؛ چرا که نتیجه بسیار قابل قبولی را کسب کردند و مجموع مدال‌های تیم ملی ووشو در کسب جایگاه ایران تاثیر گذار بود. هر چند که معتقدم ووشو می‌توانست نتیجه بهتری را کسب کند، چرا که ما مقابل کره جنوبی موفق نبودیم و تیم ملی ایران از هر نظر از کره‌ای‌ها بالاتر بود.

مربی تیم ملی ووشو در بازی‌های آسیایی گوانگجو اظهار داشت: این قضیه از اینجا قابل توجه است که رئیس فدراسیون ایران در مصاحبه‌های خود گفته است که داوران مسابقات مشکلی نداشتند، پس باید بررسی شود که چرا ما با توجه به اینکه در فینال با کره روبرو شدیم نتوانستیم موفق شویم. حسین اوجاقی از روزی که سرمربیگری تیم ملی را برعهده گرفته مثل دوران بازیگری بهترین نتایج را کسب کرده و اعتقاد دارم او بهترین گزینه برای تیم ملی بوده و هست.

وی در پاسخ به این سؤال که چه راهکاری برای رفع نقاط ضعف تیم ملی وجود دارد، گفت: خوشبختانه فدراسیون احاطه خوبی در تیم ملی دارد و فکر می‌کنم در مقایسه با سایر فدراسیون‌ها امکانات خوبی برای تیم ملی فراهم کرده است، بنابراین بررسی نتیجه اینچئون ضروری بوده تا ما بتوانیم با برطرف کردن نقاط ضعف در آینده نتیجه بهتری را کسب کنیم.

فتحی در پاسخ به این سؤال که آیا با حضور مربی چینی در ایران موافق هستی یا خیر، اظهار داشت: هرچند ما با حضور "وی‌انددونگ" مربی چینی توانستیم یک تحول بنیادین در سبک ساندا ایجاد کنیم، اما بیشتر قابل قبول است که ما بعد از تجزیه و تحلیل به این نتیجه برسیم که مشکل ما در مسابقات فنی بوده و حالا باید منتظر کار کارشناسی فدراسیون باشیم، هر چند با حضور حسین اوجاقی در راس تیم ملی فکر نمی‌کنم دلیل مشکل فنی باشد.

وی در پایان اظهار داشت: من در بازی‌های آسیایی بوسان کره جنوبی و بازی‌های آسیایی گوانگجو مربی تیم ملی بودم و در بازی‌های آسیایی بانکوک مدیر تیم ملی بودم که در هر سه دوره کنار اوجاقی حضور داشتم و فکر می‌کنم او از بهترین انتخاب‌های فدراسیون ووشو برای تیم ملی بوده. باز هم با احترام به همه می‌گویم دلیل پس‌ رفت نتیجه فنی نیست، هرچند شاید بتوانیم درصدی هم برای مسائل فنی قائل باشیم.


4939810
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است