ورزشی 10:24 - 21 مرداد 1393
رییس فدراسیون پرورش اندام از حضور مشاور فیلا برای کمک رسانی به منظور مسابقات "قوی‌ترین مردان" در ایران خبر داد.

"قوی‌ترین مردان" دوباره برگزار می‌شود؟

ناصر پورعلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های که انجام شده ، قرار است سال آینده یک دوره مسابقه "قوی‌ترین مردان جهان" در ایران برگزار شود که به همین منظور کارهای اولیه برای این برنامه شروع شده است. یکی از میهمانان اصلی این برنامه "ردکین" مشاور فیلا و یکی از مسئولان منطقه‌ای "قوی‌ترین مردان" در اروپاست. از او دعوت خواهیم کرد تا در این مسابقات در کنار ما حضور داشته باشد.

وی افزود: قوی‌ترین مردان جهان زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار نمی‌شود، چون فدراسیون جهانی ندارد. این مسابقات به صورت انفرادی و با حضور بهترین‌های جهان برگزار می‌شود. ایران قبلا یک دوره میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده داشته است. قصد داریم در میزبانی دوم خودمان نیز بهترین‌ها را دعوت کنیم تا شاهد مسابقاتی در سطح عالی باشیم.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید بر این که حضور "رافائل فانتونفا" رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام در ایران قطعی است، گفت: همزمان با اجلاس فدراسیون آسیایی از او دعوت کردیم تا به ایران بیاید و قرار شده بهمن ماه در ایران باشد. زمان قطعی حضور او در ایران هنوز مشخص نیست، اما ماه بهمن قطعی شده است.

پورعلی‌فرد در مورد برگزاری مسابقات "قوی‌ترین مردان ایران" نیز گفت: این رقابت‌ها دو سال بود که برگزار نمی‌شد، اما در تلاش هستیم که هر طور که شده دوباره آن را احیا کنیم، چون مسابقاتی خوب و با کیفیت بالاست.

وی ادامه داد: در حال گرفتن اسپانسر برای برگزاری این مسابقات هستیم که ان‌شاءالله هر زمانی که به توافق برسیم این رقابت‌های زیبا را مانند سال‌های قبل برگزار خواهیم کرد و مردم عزیزمان دوباره می‌توانند آن را تماشا کنند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: رایزنی‌هایی نیز با صدا و سیما داشته‌ایم که این رقابت‌ها پخش شود. ان‌شاءالله بعد از گرفتن اسپانسر این موضوع نیز برطرف خواهد شد.

ا‌نتها‌ی پیا‌م


4453134
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است