ورزشی 07:00 - 25 خرداد 1393
ارلوس ورا داور اهل اکوادور به همراه دو هموطنش دیدار ایران مقابل نیجریه را سوت می زند.

چند نکته درباره داور دیدار ایران و نیجریه/ پر سوت و پر کارت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این داور اکوادوری که 10 روز دیگر 38 ساله می شود، از سال 2006 در لیست فیفا قرار گرفته است. ورا در جام جهانی قبلی در فهرست داوران ذخیره بود. او در مسابقات مهمی مثل کوپا لیبرتادورس و کوپا آمریکا، جام باشگاه های جهان و  جام جهانی جوانان سوت زده است. از سال 2007 تاکنون و طی 65 بازی بین المللی، ورا 14 پنالتی گرفته و 24 کارت قرمز و 298 کارت زرد داده است. رکورد او تقریباً 5 کارت زرد در یک بازی است و تقریباً در هر بازی هم یک پنالتی گرفته است. او سابقه گرفتن 2 پنالتی در یک بازی را دارد و بیشترین کارت قرمزی که در یک مسابقه داده است، دو مورد بوده است. 10 کارت زرد نیز رکورد تعداد کارت زردهای او در یک بازی است.

ورا در مقدماتی جام جهانی 2014 چهار بازی را سوت زد که در دو بازی آرژانتین و پرو و در 3 بازی بولیوی یک طرف بازی بودند. آخرین بازی بین المللی او نیز دیدار نیوولز اولد بویز آرژانتین و گرمیو برزیل در کوپا لیبرتادورس بوده است که 1-1 شد و هیچ کارتی در این بازی داده نشد! این بازی روز 29 اسفند 1392 انجام شده و ورا پس از آن در دیدارهای بین المللی سوت نزده است. اما آخرین قضاوت او در بازی های داخلی یک ماه پیش و در لیگ اکوادور بوده است. ورا در بازی ها اخیر خود بطور میانگین 30 خطا گرفته است 

251 251


3994338
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است