استانی 15:53 - 08 اسفند 1393
امام جمعه خرم‌دره:
امام جمعه خرم‌دره گفت: مانور بزرگ پیامبر اعظم (ص) اقتدار، قدرت نظامی و آمادگی ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

مانور پیامبر اعظم اقتدار و قدرت نظامی ایران را به نماش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت حلال و حرام الهی و کسب توشه تقوا، خطبه معنوی حضرت زهرا (س) را برای نمازگزاران تشریح و تبیین کرد.

وی افزود: این خطبه یکی از آثار معنوی آن حضرت در راستای دفاع از حریم ولایت و بیان مظلومیت امام علی (ع) است.

خطیب جمعه خرم‌دره در ادامه با تبریک هشتم اسفند روز امور تربیتی گفت: نوجوانان و جوانان، نقش مهم و تعیین‌کننده‌‏ای در ساختن جامعه دارند و باید به امور تربیتی و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در مدارس اهمیت داده شود.

وی با تبریک نهم اسفند سالروز تشکیل بنیاد جانبازان افزود: جانبازان با اهدای بهترین داشته خود برای حفظ و حراست از ایران اسلامی تلاش کردند که باید قدردان این عزیزان باشیم.

حسینی با اشاره به روز حقوق مصرف‌کنندگان تصریح کرد: تولیدکنندگان باید برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان تلاش و با تولیدات مرغوب و استاندارد در راستای کسب رضایت آنها تلاش کنند.

وی با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: از هیئت امنای مساجد می‌خواهیم در راستای اجرای برنامه‌های سوگواری مناسب با شأن آن حضرت تلاش کنند.

امام جمعه خرم‌دره با  عرض تبریک به مناسبت روز تاسیس کمیته  امداد امام خمینی و آغاز هفته جشن احسان و نیکوکاری گفت: باید تلاش کنیم تا با کمک‌های خود شادی را به خانواده‌های محرومان هدیه کنیم.

وی در ادامه به مانور بزرگ پیامبر اعظم (ص) و اقتدار قدرت نظامی و آمادگی ایران اسلامی به عنوان پیام این مانور اشاره کرد و گفت: دشمنان اقتدار نظام را در مانور بزرگ پیامبر اعظم (ص) مشاهده کردند.

حسینی با اشاره به نقشه استکبار جهانی در راستای دو مرحله‌ای کردن مذاکرات هسته‌ای ادامه داد: ایران اسلامی هرگز زیر بار زور نخواهد رفت.

وی با تقدیر از دیدار رئیس جمهور با مراجع عظام تقلید و درخواست آنان از ریاست جمهوری و دولتمردان در راستای رسیدگی به وضع معیشتی مردم ایران تصریح کرد: دولتمردان باید در راستای رفع مشکلات کشور تلاش کنند.


5935787
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است