گوناگون 09:44 - 10 فروردین 1399
رئیس فرهنگسرای خانواده از برگزاری بسته خدمات سلامت روان با عنوان «یه حس خوب» از ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در روزهای شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی اجباری شهروندان با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا، پروانه دوستی - رئیس فرهنگسرای خانواده - با تبریک فرارسیدن سال نو از برگزاری بسته خدمات سلامت روان با عنوان «یه حس خوب» به منظور ارتقای سطح سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با این بیماری و تاکید بر حضور شهروندان در خانه‌های خود، در حوزه سلامت روان، خدماتی به صورت رایگان در بستر فضای مجازی و سامانه تلفنی در  قالب ویژه‌برنامه «می‌آید از پسِ چه خبرها؟ سلامتی...» با شعار #سالمو_مبارک، از ٢ تا ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ به شهروندان ارائه می‌شود.

وی در ادامه گفت: این ‌برنامه در سه بخش «روان‌ آنلاین» با ارائه مشاوره تلفنی و مجازی رایگان در حوزه کودک و نوجوان و خانواده، «یک دقیقه آرامش» تولید و انتشار کلیپ، موشن گرافیک و اینفوگرافی آموزشی با موضوع روانشناسی و سلامت روان شامل حفظ آرامش کودکان، راهکارهای مواجهه با سوگ عزیزان، راه های بهبود روابط در دوران خانه‌نشینی و «کتاب گراف آرامش» معرفی کتاب‌های مفید روانشناسی در قالب اینفوگرافی طراحی شده است.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خانواده، شهروندان برای بهره‌مندی از بسته خدمات سلامت روان می‌توانند به صفحه اینستاگرام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران @farhangsara  و نیز صفحه فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی @farhangsara_khanevade مراجعه  و برای دریافت مشاوره آنلاین با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرند.

۰۹۲۱۲۲۶۳۵۷۹

۰۹۹۲۹۶۳۳۱۸۸

۰۹۲۲۰۲۷۶۱۶۷

۰۹۱۰۵۹۳۱۳۶۶

انتهای پیام


10461167
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است