ورزشی 16:46 - 05 آبان 1393
توضیح معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره انتصاب سرپرستان جدید فدراسیون‌ها
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در خصوص انتصاب سرپرستان بعضی از فدراسیون‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

سجادی: انتخاب سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی غیرقانونی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، نصرالله سجادی در خصوص تغییرات در برخی فدراسیون ها و انتصاب سرپرستان جدید گفت: کسی برکنار نشده است و مطابق اساسنامه بعد از پایان زمان ریاست روسای فدراسیون ها، تا زمان برگزاری انتخابات سرپرست انتخاب می شود.

وی ادامه داد: بر اساس تبصره 2 ماده 10 اساسنامه فدراسیون های ورزشی، وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر این اختیار قانونی را دارد که برای فدراسیون هایی که دوره چهارساله مدیریت آن ها به پایان رسیده است تا برگزاری انتخابات، سرپرست تعیین کند.

وی در خصوص انتصاب علیرضا اسدی به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و این که اسدی نیز نامزد ریاست این فدراسیون است تصریح کرد: در هیچ جای آیین نامه فدراسیون های ورزشی این کار منع نشده و هیچ کار غیر قانونی در این زمینه صورت نگرفته است.

سجادی  اعلام کرد: وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون های شطرنج، هندبال، اسکی و تنیس نیز سرپرست منصوب کرده است تا مقدمات برگزاری انتخاباتشان را فراهم کنند.

معاون ورزش قهرمانی همچنین گفت: با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان  قرار است چهارشنبه این هفته گزارشی از حضور فدراسیون ها در بازی های آسیایی ارائه شود و البته جلسات ارزیابی و بررسی فدراسیون ها در هفته های آینده هم ادامه خواهد داشت.


5054631
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است