استانی 09:08 - 08 شهریور 1393
در آخرین روز از هفته دولت
فرماندار ایرانشهر گفت: در آخرین روز از هفته دولت ایستگاه CNG در شهرستان ایرانشهر افتتاح شد.

ایستگاه CNG در شهرستان ایرانشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، نبی‌بخش داوودی صبح امروز در آیین بهره‌برداری از ایستگاه CNG در شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای افتتاح ایستگاه CNG، دو میلیارد تومان است که 700 میلیون تومان از طرف دولت و مابقی از طریق بخش خصوصی هزینه شده است.

فرماندار ایرانشهر از افتتاح بزرگترین آمفی تئاتر جنوب سیستان و بلوچستان در ایرانشهر خبر داد و افزود: امروز علاوه بر افتتاح این پروژه در دانشگاه ولایت ایرانشهر، سلف سرویس، فضای سبز و حصارکشی دانشگاه نیز افتتاح خواهد شد.

این مسئول گفت: کتابخانه مرکزی دانشگاه ولایت نیز امروز کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افتتاح مرکز «آی‌سی‌یو» بیمارستان خاتم ایرانشهر را نیز جزو برنامه‌های آخرین روز از هفته دولت عنوان کرد.

داوودی بیان کرد: در هفته دولت امسال 50 پروژه با اعتبار 55 میلیارد تومان در شهرستان ایرانشهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار ایرانشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون 55 میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان تخصیص داده شده است که 11 میلیارد تومان از این رقم برای توسعه و سامانه سوخت فرودگاه و احداث ترمینال هزینه خواهد شد.


4596217
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر بخش‌هایی از شهرستان افزر از توابع استان فارس را لرزاند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» زلزله ۴.۶ ریشتری حوالی اهل در استان فارس را لرزاند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» پویش " هر روز یک زباله از زمین برداریم" به همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز و سازمان پسماند شهرداری از قریب دو سال پیش در شیراز عملیاتی شد و علاوه بر مشارکت مردم در اجرای آن، با همکاری آموزش و پرورش، در چندین مدرسه نیز تاکنون اجرا شد...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» 22 اردیبهشت ماه که به عنوان روز به یادماندنی در تاریخ استان کردستان به ثبت رسیده، یادآور سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با توجه به رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در مورد ابطال بخشنامه گمرک، اقدامات ویژه قضایی برای اجرای این رأی در استان آغاز شده و تمام ماشین آلات و تجهیزات مشمول آن ظرف یک هفته در بنادر و گمرکات تعیین تکلیف می ...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته 182 روستا و 121 واحد صنعتی و تولیدی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند و به 3 هزار و 988 واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان نیز گازرسانی شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از جمع آوری 564 نفر معتاد متجاهر از سطح غرب استان تهران خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی وانت قاچاقچی مواد، مقدار 43 کیلو و 450 گرم تریاک که در پوشش بار خرما قرار داده شده کشف شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» منتخب مردم شهرستان های خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیازمند برخی بازنگری ها هستیم، گفت: البته در این حوزه ها اقداماتی صورت گرفته، اما این فعالیت ها باید با قوت بیشتری پیش برود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر این استان در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را از استان های شاخص و تاثیرگذار کشور دانست و گفت: استان بوشهر با وجود موقعیت استراتژیک، از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس، از کاهش 33 درصدی موالید در 7 سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد تولدها در سال 1394 از حدود 1.5 میلیون ، سال قبل به یک میلیون نفر رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است