استانی 16:49 - 08 بهمن 1400

توسعه کیفی رسانه‌ها اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد است

فرشاد مهدی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مراجعات مردمی مردم گیلان برای رفع مشکلات مربوط به حوزه مطبوعات و رسانه، بیان کرد: عمده مسائل مربوط به بحث‌های معیشتی افراد بود که باید آن را از طریق امکانات صندوق هنر پاسخ دهیم.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مردم و اصحاب رسانه در مراجعات خود به مسائلی مانند یارانه مطبوعاتی و آگهی‌های دولتی و معافیت‌ها اشاره داشتند، افزود: صاحبان ماهنامه‌ها و برخی پایگاه‌های خبری استان گیلان مشکلات و مطالبات خود را با ما در میان گذاشتند.

وی ادامه داد: برخی مشکلات مراجعان مربوط به جهت گیری‌های محتوایی و بحث‌های مربوط به پرداختن رسانه‌ها به مسائل اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی بود.

مهدی پور با بیان اینکه اکثر مشکلات مراجعان مربوط به مسائل صنفی بود، گفت: توسعه رسانه‌ها از اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد است اما تنها توسعه کمی مد نظر نیست و توسعه کیفی و عمق دادن و توانمند کردن مدیریت تولید محتوا در رسانه‌ها آن هم در جنگ نرم از ضرورت‌ها و اولویت‌های وزارت فرهنگ است.

وی افزود: امیدواریم با همراهی و همدلی رسانه‌ها که با شبهات و اخبار جعلی مقابله می‌کنند و به امید آفرینی و افزایش نشاط اجتماعی کمک می‌کنند به اهداف مد نظر دست یابیم.


11430502
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است