استانی 12:51 - 09 بهمن 1393
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد لرستان از کاهش 18 درصدی انواع جرائم در 10 ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

کاهش 18 درصدی جرائم در بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، علیرضا دلیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات پیشگیرانه عوامل انتظامی این شهرستان آمار انواع جرائم در بروجرد کاهش چشم‌گیری داشته است.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده آمار کاهش انواع جرائم حوزه استحفاظی این فرماندهی در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 18 درصدی داشته است.

دلیری در ادامه عنوان داشت: این موفقیت پلیس نتیجه تلاش مخلصانه و شبانه روزی عوامل انتظامی این شهرستان و به کار‌گیری اقدامات پیشگیرانه از جمله طرح آموزش همگانی و هشدار پلیسی در مساجد و مدارس، راه‌اندازی گشت‌های آشکار رعد و افزایش گشت‏های فوریتی پلیس 110 و همچنین همکاری و تعامل بیشتر مردم با پلیس بوده است.

فرمانده انتظامی بروجرد ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های پاکسازی و انتظامی، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون‌گریز در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از کشف 4 هزار عدد انواع قرص و کپسول غیرمجاز در مغازه فردی متخلف در این شهرستان خبر داد.

این مسئول یادآور شد: ماموران کلانتری 15 جهان آباد این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی در مغازه خود اقدام به تهیه و توزیع قرص و کپسول غیر مجاز می‌کند، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تحقیات به عمل آمده متهم را در بروجرد شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از مغازه وی چهار هزار عدد قرص و کپسول ،960 نخ سیگار و مقادیری شربت متادون غیرمجاز کشف و ضبط شد.

دلیری اظهار داشت: متهم همراه موارد مکشوفه تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/2304/الف


5728860
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است