استانی 12:46 - 28 آذر 1393
امام جمعه چرام:
امام جمعه چرام گفت: حماسه پیاده‌روی اربعین نشان‌دهنده قدرت نرم مسلمانان بود.

حماسه پیاده‌روی اربعین نشان‌دهنده قدرت نرم مسلمانان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز وقف، وقف را یکی از الطاف و هدیه‌های الهی به بندگان دانست و اظهار کرد: وقف هدیه‌ای تا با رفتن انسان از این دنیا، پرونده اعمال او همچنان باز باشد و بتواند خیرات را همچنان با موقوفات وارد نامه اعمال خود کند.

*حماسه پیاده‌روی اربعین، نشان دهنده قدرت نرم مسلمانان بود

امام جمعه چرام در ادامه صحبت‌های خود از پیاده‌روی روز اربعین سخن گفت و با بیان اینکه حماسه پیاده‌روی اربعین، نشان دهنده قدرت نرم مسلمانان بود، گفت: پیاده‌روی امسال اربعین که بیش از 20 میلیون در آن شرکت کردند، حامل پیام مهم بود.

وی اولین پیام را قدرت نرم مسلمانان ذکر کرد و افزود: مسلمانان در این راهپیمایی که بیش از 6 کشور در آن شرکت داشتند، قدرت خود را به رخ جهانیان کشیدند.

طزری اضافه کرد: این حرکت به افکار عمومی جهان این پیام را مخابره کرد که مکتب حسین با ظلم و ظلم ستیزی بیگانه است و هرگز ظلم را نخواهد پذیرفت.

خطیب جمعه چرام، تصریح کرد: نکته دیگر اینکه مردم و دولت عراق بدون نیروهای خارجی توانمندی ایجاد امنیت را دارند و حضور بیگانگان در این کشور به بهانه تامین امنیت یک بهانه برای اشغال عراق و چپاول منافع آن است.

وی، افزود: این پیاده‌روی پیامی بود برای گروهک تروریستی داعش و حامیان غربی و عربی آن که با خشونت و ترور نمی‌توان مردم را از صحنه دور کرد، بلکه این قدرت عظیم مردمی می‌تواند آنان را نابود کند.

*نیاز مبرم جامعه اسلامی امروز، وحدت و تمسک به قرآن است

این مسئول در پایان یکی از توطئه‌های مهم دشمنان اسلام را ایجاد تفرقه و اختلاف بین مذاهب مختلف اسلامی عنوان کرد و متذکر شد: متأسفانه عده‌ای از روی جهالت و نادانی به این موضوع چنگ می‌زنند و حال آنکه مسلمانان دارای نقاط مشترک بسیاری هستند که با تمسک به آنان می‌توانند از ظرفیت بسیار بالایی برای از بین بردن دشمن مشترک استفاده کنند.


5448120
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است