استانی 09:09 - 21 مرداد 1401

راه‌اندازی «روستابازار» در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نادری‌منش شامگاه پنجشنبه در جریان بازدید از طرح‌های زیرساختی ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل اظهار کرد: در استان‌های مختلف «روستابازار» با هدف عرضه محصولات تولید شده در روستاها راه‌اندازی شده و در استان اردبیل نیز با راه‌اندازی «روستابازار» تلاش بر این است تا به صورت اینترنتی محصولاتی نظیر عسل و تولیدات بومی و منطقه‌ای به هموطنان عرضه شود.

وی تصریح کرد: سعی ما بر این است تا با اجرای این طرح به توانمندی اقتصادی روستاها و شهرها کمک کنیم تا روستاییان بتوانند محصولات خود را در بستر لجستیکی پستی عرضه کرده و به مناطق مختلف کشور ارسال کنند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی طرح‌های زیرساختی پستی، تقویت لجستیکی، وسائط نقلیه پستی و ارتباطی در استان خبر داد و گفت: به سرعت این منابع برای کارسازی سریع‌تر در این بخش به استان تخصیص می‌یابد.

نادری‌منش ضرورت تکمیل و افتتاح ساختمان آی. سی اردبیل را یادآور شد و افزود: تلاش ما بر این است تا با تکمیل این ساختمان طبقه اول آن را به عنوان باجه پستی در اختیار هم استانی‌ها قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با هدف تقویت نظام پستی و ارسال مرسولات در کوتاه‌ترین زمان تجهیزات مورد نیاز خریداری و در اختیار استان قرار می‌گیرد تا بخشی از نارسایی‌ها در این زمینه برطرف شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا در بخش زیرساخت‌های ارتباطی نیز در مناطق روستایی و جاده‌های این استان با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز به ویژه تجهیزات بی. تی. اس به آنتن‌دهی مناسب تلفن همراه کمک کنیم.


11651600
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است