بازار 14:39 - 18 شهریور 1398

فرق کرکره برقی و درب خودکار

کرکره برقی که مردم در کوچه و بازار به آن کرکره اتوماتیک هم می‌گویند، محصول جدیدی از درب‌های خودکار می‌باشند که بخاطر آسانی در رفت و آمد و همچنین یک‌دست بودن با فضای اطراف و چشم‌نواز بودن خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

کرکره‌های برقی به‌و‌جود و خلق شده‌اند از مقدار تیغه که به‌وسیله لولا در پهلوی هم قرار می‌گیرند و با به‌کارگیری یک ریموت کنترل، تیغه‌های(مانند کرکره‌های قدیمی گذشته) بر روی یک عدد شفت شروع به حرکت و چرخش می‌کنند و موجب باز و بسته شدن درب عبور و مرور پارکینگ‌ها، مغازه‌ها و مرکزهای تجاری و یا فروشگاه‌ها و... می‌شوند.

بعضی از مدل‌های کرکره‌های برقی شامل اندازه و گنجایش کمتری هستند و می‌شود برای در ساختمان‌ها از آن‌ها برای پنجره‌های ساختمان یا مرکزهای اداری و اقتصادی بهره لازم را برد.

کرکره‌های برقی شامل همان سیستم و کارکرد کرکره‌های فروشگاهی و پارکینگی می‌باشد.

فرق کرکره برقی و درب‌های خودکار

بارزترین ویژگی درب‌های خودکار در پیشگیری از زیاد شدن سرقت از پارکینگ‌ها و سرقت خودرو و لوازم خانه و مکان های عمومی به‌دست سارقین و دزدها می‌باشد.

درب خودکار ضد سرقت با به وجود آوردن یک سد اساسی با شناسایی رمز ریموت کاربر کار گشودن یا بستن درب خودکار را اجرا می‌کند..

خیلی از درب‌های خودکار با استفاده از سیستم قفل برقی این امکان را به داخل شدن بعضی از اشخاص می‌دهد و از داخل شدن افراد غیره به مانند مانعی جلوگیری می‌کند.

با بیشتر شدن روزبه‌روز علم و امکانات و استفاده از ابزار درب اتوماتیک شیشه‌ای تخصصی‌تر و سخت‌تر از قبل شده است با این وجود پیچیدگی و امکانات، روزبه‌روز بر آسانی کاربری برای کاربران و مصرف‌کنندگان که شامل مسکونی، اقتصادی و آفیس و... را آماده کرده است.

قرارگیری و استفاده از کرکره‌برقی در مکان زندگی و یا محل فعالیت اقتصادی و کارهای روزانه شما موجب جدا شدن چهره و عمق کار ساختمانی شما با فضای دور و اطراف با دیگر ساختمان‌های کنار شما می‌شود.

همچنیناز جنبه ذهنی موجب وزن روانی خوب و مثبت برای کاربران این فناوری القا می‌کند.

کرکره برقی پارکینگ، برای محافظت از پارکینگ‌های جمعی یا فردی در نظر گرفته و نصب می‌گردد.

درب‌های خودکار پارکینگ بیشتر به شکل بازوئی یا پروانه‌ای وجود دارد، درب خودکار ریلی یا درب خودکار اسلایدی آهنی و غیره می‌باشد.

اگر بخواهیم به این درب‌ها به‌صورت کلی نگاه کنیم، یک درب خودکار مدار ریموت برقی باهوش به یک موتور الکترومکانیکی جریان برق را وصل می‌کند تا با این ابزار درب را بدون حرکت پارکینگ خانه یا مکان کار شما را به جابجایی در می‌آورد و حفاظت کامل بسته و به شکل باکیفیتی توانایی دارد تا درب خودکار را قفل و چفت کند.


10233366
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است