استانی 09:53 - 21 اردیبهشت 1403
استاندار و امام جمعه زنجان ساعات اولیه رأی گیری با حضور در یکی از شعبه های اخذ رأی، ضمن بازدید از روند رأی گیری در شعب، رأی خود را نیز به صندوق انداختند.

حضور پرشور مردم در انتخابات پیام‌های مهمی برای دنیا دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، دقایقی قبل مسئولان عالی‌رتبه استانی با حضور در یکی از شعبه‌های اخذ رأی، ضمن بازدید از نحوه رأی‌گیری در شعب، رأی خود را نیز به صندوق انداختند.

محسن افشارچی استاندار زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از پنج گزینه ، دو گزینه باقی مانده و به عبارتی مردم با حضور پرشور خودشان در این دو حوزه به 40 درصد باقی مانده کرسی‌های بهارستان استان زنجان رأی خواهند داد.س بنابراین رأی کمی نیست و تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه قانون انتخابات در کشور یکی از کاملترین قوانین مردم‌سالاری در دنیاست‌، گفت: بعد از انقلاب به طور میانگین هرساله یک انتخابات در کشور برگزار شده و مردم خود خدمتگزارانشان را تعیین می‌کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از مردم حوزه‌های انتخابیه زنجان، طارم و خدابنده درخواست دارم در صندوق‌های اخذ رأی حضور داشته باشند، افزود: این حضور پرشور مردم قطعاً پیام‌های مهمی خواهد داشت.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم بعد از رای دادن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صاحبان اصلی انقلاب "مردم" هستند و در تمامی عرصه‌ها مردم پایه امور هستند.

وی ادامه داد: بعد از چهار دهه، مردم کاملاً متوجه شده‌اند که انتخابات لازمه جمهوریت است؛ این هم حق است و هم تکلیف.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: حق مردم است که گزینه‌خود را انتخابات کنند و همانند همیشه مردم خدمتگزاران خود را در این انتخابات هم انتخاب خواهند کرد. 

وی با تاکید بر اینکه انتخابات این دفعه حساسیت بیشتری‌ دارد گفت: در واقع این حضور یک‌نوع پاسخگویی مقاومت جهانی در مقابل استکبار جهانی است. آمریکایی که ادعای حقوق بشر می‌کند امروز بیش از 3 هزار دانشجو را اسیر کرده‌اند. 

انتهای پیام/


12054199
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار قزوین گفت: با شناختی که از وجود نازنین شهید آیت الله رئیسی داشتیم چیزی جز شهادت برازنده ایشان نبود و بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب ایشان یک رئیس جمهور مغتنم برای کشور بوده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده ولی فقیه در گلستان شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را خسارت جبران ناپذیر دانست و گفت: رئیس جمهور افتخار خود را خادمی امام رضا (ع) و نوکری مردم می دانست و مایه دلگرمی محور مقاومت بود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی در تمام فراز و نشیب های انقلاب با نهایت قدرت در خدمت به انقلاب مجاهدت کرد گفت: آیت الله رئیسی آثار بسیار ارزشمندی در قوه قضاییه، تولیت حرم مطهر رضوی، هیئت دولت و مجلس خبرگان رهبری به جای گذا...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهان را در پی حادثه سقوط بالگرد تسلیت گفت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور پارس جنوبی بوشهر بر چادر ملو اردکان یزد غلبه کرد و پاس گناوه مغلوب مقاومت گلسا پوش یزد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در پی بروز سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان بوشهری ها در گوشه و کنار استان برای سلامتی آنان دعا کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مردم شیعه و سنی استان کردستان همزمان با سایر مردم کشور به قرائت دعای خیر، ختم صلوات و امن یجیب برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان اقدام کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» تصاویری از استقبال کم نظیر مردم شهرکرد در سفر شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، به استان چهارمحال و بختیاری منتشر می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار هرمزگان گفت: شهادت رئیس جمهور محترم، داغ بزرگی است و آنچه که به ما تسکین می دهد حضور و هم دردی مردم است، ما تجربه تاریخی داریم و در برهه های مختلف خون شهیدان باعث ماندگاری انقلاب شده و ادامه راه این انقلاب برگرفته از خون شهدا بوده ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است