استانی 19:49 - 08 اسفند 1398
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان:
ایسنا/گیلان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان از برگزار نشدن نماز جمعه در ۲۳ شهر استان خبر داد.

نماز جمعه در ۲۳ شهر گیلان برگزار نمی شود

حجت الاسلام والمسلمین ولی الله عادلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و استان گیلان، اظهار کرد: با درخواست مکتوب وزیر بهداشت و موافقت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت نماز جمعه فردا، ۹ اسفندماه در رشت برگزار نمی شود.

وی با اشاره به مصوبه شورای تامین و شورای سلامت استان، افزود: نماز جمعه فردا در شهرهای انزلی، خمام، لشت نشاء، لاهیجان، رودسر، تالش، حویق، فومن، شفت، بندرکیاشهر، املش، سنگر، آستانه اشرفیه، لنگرود، آستارا، صومعه سرا، رودبار، منجیل، لوشان، چابکسر، کلاچای، پره سر، اسالم و لیسار برگزار نخواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان خاطرنشان کرد: در مورد شهرهای دیگر استان پس از تصمیم گیری به اطلاع نمازگزاران خواهد رسید.

انتهای پیام


10417109
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و کلات از ساعت 8 صبح امروز جمعه آغاز شد و تا ساعت 18 عصر ادامه خواهد داشت تا سرنوشت تنها صندلی باقی مانده از کرسی نمایندگی مجلس مشخص شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مراسم اختتامیه اولین رویداد ملی "جوانی جمعیت" در اصفهان برگزار و از منتخبین این رویداد تجلیل به عمل آمد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان همزمان با 21 حوزه دیگر در کشور از ساعت 8 صبح آغاز شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل، گفت: با توجه به اینکه در مرحله اول انتخابات مردم مغان 74 درصد در انتخابات مشارکت داشتند، پیش بینی می کنیم بیش از این میزان مشارکت را در حوزه انتخابیه مغان در مرحله دوم شاهد باشیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» جمعی از شاعران بیست و نهمین جشنواره شعر رضوی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دور دوم انتخابات در 45 حوزه انتخابیه آغاز شد
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار گلستان با اشاره به پایش آنلاین شعب اخذ رأی در گنبدکاووس، گفت: با اینکه دقایقی تا آغاز رسمی زمان اخذ رأی باقی مانده اما همه شعب اخذ رأی در شهرستان گنبدکاووس، به طور کامل آماده برگزاری انتخابات است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس ستاد انتخابات استان تهران استقرار 3 هزار و 956 شعبه اخذ رأی در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس خبر داد و گفت: 16 هزار و 554 صندوق رأی در این دو حوزه توزیع شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار خوزستان، گفت: رای گیری در حدود 300 شعبه اخذ رای در آبادان، رامهرمز و رامشیر انجام می شود.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است