ورزشی 03:38 - 22 تیر 1393
سرمربی تیم ملی برزیل عنوان کرد استعفایش را به رییس آینده فدراسیون فوتبال این کشور خواهد داد تا او درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

اسکولاری: استعفایم را به رییس آینده فدراسیون فوتبال برزیل می‌دهم

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی برزیل در دیدار رده‌بندی جام جهانی برابر هلند شکست خورد تا عنوان چهارمی جام بیستم را کسب کند. لوئیز فلیپه اسکولاری در نشست خبری خود پس از پایان این مسابقه درباره آینده‌اش در تیم ملی برزیل گفت: من استعفایم را به رییس آینده فدراسیون فوتبال برزیل تحویل خواهم داد. آن‌ها باید درباره من تصمیم بگیرند. تنها رییس فدراسیون است که می‌تواند آنچه رخ داده را مورد بررسی قرار دهد و درباره ماندن یا رفتنم از تیم ملی برزیل تصمیم بگیرد.

لوئیس فلیپه اسکولاری در جام جهانی 2002 با برزیل به عنوان قهرمانی رسید. در جام جهانی 2006 به همراه پرتغال جایگاه چهارم را کسب کرد و در جام جهانی برزیل همراه برزیل به عنوان چهارمی رسید. سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه گفت:‌ در سه جام جهانی که هدایت تیم‌هایم را بر عهده داشتم، حداقل به نیمه نهایی رسیدم. نتیجه بدی نمی‌تواند باشد. هیچ حسرتی در زندگی‌ام نداشتم. فوتبال بازی‌ای است که با یک مسابقه همه چیز را تغییر می‌دهد، پس زیاد نمی‌شود روی آن حساب کرد. برای مثال بازی با آلمان را در نظر بگیرید که شکست 7 بر یک برابر این تیم سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال ما بود اما چرا این قدر بدبینانه به قضیه نگاه می‌کنید؟ کمی مثبت‌اندیش باشید.

شکست 7 بر یک برابر آلمان سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال ما بود اما چرا این قدر بدبینانه به قضیه نگاه می‌کنید؟ کمی مثبت‌اندیش باشید

او ادامه داد: ما در جام جهانی 2006 و 2010 نتوانستیم به نیمه نهایی برسیم اما در این جام توانستیم به جمع چهار تیم پایانی مسابقه‌ها راه یابیم. علاوه بر آن من در 18 ماهی که سرمربی برزیل بودم توانستم جام کنفدراسیون‌ها را نیز کسب کنم. فکر نمی‌کنم برزیل به دلیل ضعف بازیکن یا مربی در جام جهانی نتیجه خوبی نگرفت. برزیل سال‌هاست که نسبت به قبل افت کرده و دیگر قدرت نخست فوتبال جهان نیست. این موضوع به من و بازیکنانم ربطی ندارد اما تلاش می‌کنیم که فاصله‌مان را با فوتبال روز دنیا کم کنیم و در ادامه به افتخارات بیشتری دست پیدا کنیم.

برزیل سال‌هاست که افت کرده و دیگر قدرت نخست فوتبال جهان نیست

اسکولاری

اسکولاری در پایان درباره ارزیابی‌اش از جام جهانی گفت: فکر می‌کنم بهترین جام جهانی تاریخ بود، البته نه برای برزیل. ما در دو بازی آخر کم آوردیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم. در ابتدا هدف‌مان کسب قهرمانی بود. بازی‌های بدی هم نکردیم. فکر می‌کنم بازیکنانم در این دیدار خوب بودند اما متاسفانه نتوانستیم به این هدف برسیم.

بهترین جام‌جهانی تاریخ بود؛ البته نه برای برزیل

انتهای پیام


4222295
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است