ورزشی 11:47 - 29 مرداد 1393
والیبال جام کنفدراسیون آسیا - قزاقستان
تیم ملی ب والیبال ایران سومین دیدار خود در جام کنفدراسیون والیبال آسیا را با شکست استرالیا به پایان رساند و در پایان دور مقدماتی این رقابت‌ها در گروه خود صدرنشین شد.

تیم ملی ب ایران صدرنشین شد/ شاگردان اکبری در انتظار ژاپن یا میزبان

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین روز مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از صبح امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های ایران و استرالیا در سالن بالووان شولک شهر آلماتی آغاز شد.

قرمزپوشان تیم ملی ب ایران در این دیدار موفق به شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال استرالیا شدند تا با 3 پیروزی و 8 امتیاز در گروه دوم این رقابت‌ها صدرنشین شوند. تیم ملی ب والیبال ایران در ست دوم 30 بر 28 مغلوب استرالیا شد، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 23 و 25 بر 20 به پیروزی رسید تا به عنوان صدرنشین گروه دو در مرحله حذفی این رقابت‌ها با تیم چهارم گروه یک (قزاقستان یا ژاپن) مبارزه کند.

پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این دیدار از ترکیب رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد.

تیم ملی والیبال استرالیا نیز با پذیرش این شکست، بدون امتیاز در رتبه چهارم گروه ایران قرار گرفت و در مرحله حذفی با یکی از تیم‌های کره‌جنوبی یا هند رقابت می‌کند.

میانگین سن بازیکنان ایران 24 و استرالیا 20.9 سال است که سبزپوشان استرالیایی نسبت به تیم ایران حدود سه سال جوانتر هستند. میانگین قد بازیکنان ایران 197 سانتی متر است و بازیکنان استرالیا میانگین قدشان 198 سانتی‌متر است که تفاوت زیادی با ملی‌پوشان ایران ندارند.

فردا (پنج‌شنبه، 30 مردادماه) تیم‌های شرکت کننده استراحت دارند و دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جمعه، 31 مردادماه برگزار خواهد شد که تیم‌های اول تا چهارم گروه یک به صورت ضربدری با تیم‌های چهارم تا اول گروه دوم به مصاف یکدیگر می‌روند.


4520161
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است