ورزشی 11:30 - 08 خرداد 1394
مسابقات توسعه جهانی واترپلو "فینا ترافی"
ملی‌پوشان واترپلو پس از راه‌یابی ایران به فینال مسابقات توسعه جهانی واترپلو، اظهار نظر کردند.

ملی‌پوشان واترپلو قبل از بازی فینال با اروگوئه چه گفتند؟

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، پیروزی ایران مقابل اتریش و حضور تیم ملی در فینال رقابت های واترپلوی توسعه جهانی "فینا ترافی" باعث خوشحالی هواداران و کارشناسان این رشته شد. فینال این مسابقات ساعت 17:30 امروز جمعه بین ایران و اروگوئه در استخر 9 دی مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار می‌شود.

در ادامه اظهار نظر چند ملی‌پوش را می‌خوانید:

خوشبخت: ثابت کردیم واترپلوی ایران حرف های زیادی برای گفتن دارد

نیما خوشبخت درباره فینالیست شدن ایران گفت: بازی با اتریش توانایی بازیکنان ایران را نشان داد و به مسئولان ورزش کشور ثابت کرد ما پتانسیل بسیار بالایی برای کسب افتخار داریم.

وی ادامه داد: با پیروزی مقابل اتریش نشان دادیم که واترپلوی ایران حرف های زیادی برای گفتن در تورنمنت های معتبر و مسابقات جهانی دارد. البته اگر مسئولان به این ورزش رسیدگی کنند.

وی افزود: اگر سران ورزش به مانند سایر رشته ها مانند والیبال یا فوتبال به واترپلو و شنا نیز اهمیت دهند ما می توانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

خوشبخت گفت: وزارت ورزش و دلسوزان این رشته اگر امکانات را فراهم کنند به شما قول می دهم که همین بازیکنان می توانند واترپلوی ایران را به اوج برسانند.

بازیکن تیم ملی واترپلو عنوان کرد: مطمئن باشید در بازی فینال نیز تنها برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت تا جام قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

عبدی: فینالیست نمی شدیم یک عمر شرمنده هواداران بودیم

دروازه‌بان تیم ملی واترپلوی ایران حضور این تیم در فینال مسابقات را به دلیل حضور پر شور هواداران در استخر شهید شیرودی توصیف کرد.

سجاد عبدی درباره شکست اتریش گفت: بازی بسیار خوبی را مقابل نماینده اروپا از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم در این بازی برتری را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: ما در این بازی تیم برتر درون آب بودیم و خوشبختانه توپ بازیکنان نیز وارد دروازه حریف شد که همین موضوع نیز پیروزی را برایمان به دنبال داشت.

وی افزود: از اینکه توانستم من نیز سهمی در این پیروزی داشته باشم و البته فرصت حضور در فینال بازی ها را به دست آورم بسیار خوشحالم.

عبدی گفت: اگر در بازی با اتریش نمی توانستیم پیروزی را از آن خود کنیم همه بازیکنان خود را یک عمر شرمنده هواداران می دانستند زیرا آنها با حضور خود باعث دلگرمی ما شدند.

دروازه بان ایران تاکید کرد: ان شاالله امروز هم با همان روحیه همیشگی و قدرت کامل به آب می زنیم تا اروگوئه را هم شکست دهیم و عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

ملک خانبانان: اروگوئه را کامل آنالیز کردیم

بازیکن تیم ملی واترپلو ایران از بررسی وضعیت تیم ملی اروگوئه توسط کادر فنی برای دیدار حساس امروز در فینال فینا ترافی خبر داد.

حامد ملک خانبانان درباره رویارویی با اروگوئه گفت: بازی بسیار سختی را با اروگوئه در پیش داریم و این مسابقه از اهمیت ویژه‌ای برایمان برخوردار است.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی از ابتدای سال جدید تنها با هدف کسب عنوان قهرمانی در فینا ترافی در اردوهای آماده سازی تیم حضور یافتند و ما در نهایت توانستیم به فینال بازی ها راه یابیم.

وی افزود: در بازی با اتریش بهترین بازی را مقابل حریف انجام دادیم و توانستیم با اختلاف نماینده اروپا را شکست دهیم.

ملک خانبانان گفت: حضور در فینال فیناترافی برای ما کافی نیست زیرا ما در این دوره از بازی ها تنها عنوان قهرمانی را می خواهیم.

بازیکن تیم ملی عنوان کرد: مطمئن باشید در بازی امروز مقابل اروگوئه همه تیم تنها یک هدف را دنبال می کند و آن هم برتری مقابل حریف و کسب عنوان قهرمانی مسابقات است.

خانی: مزد زحماتمان را گرفتیم

بازیکن تیم ملی واترپلو اعتقاد دارد بازیکنان این تیم با حضور در فینال فیناترافی مزد زحماتشان را گرفتند و اکنون باید با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات ماموریتشان را به اتمام برسانند.

امیر حسین خانی درباره حضور ایران در فینال فیناترافی گفت: بازیکنان ایران در مسابقه با اتریش تلاش زیادی از خود نشان دادند و در نهایت نیز مزد زحماتشان را کسب کردند.

وی ادامه داد: همه ما تنها برای یک هدف در اردوی تیم ملی حضور داریم و آن هم قهرمانی در رقابت های فینا ترافی است.

وی افزود: رسیدن به فینال برای ما با ارزش است اما کارمان هنوز نیمه تمام باقی مانده و ان شا الله امروز کار را یکسره می کنیم.

خانی گفت: برای قهرمانی در این دوره از بازی ها هم قسم شدیم بنابراین با روحیه ای وصف ناپذیر امروز به مصاف اروگوئه خواهیم رفت.

بازیکن تیم ملی واترپلو ایران عنوان کرد: امیدوارم هواداران به مانند دیدار با اتریش استخر ۹ دی را مملو از جمعیت کنند و با حمایت خود ما را در کسب عنوان قهرمانی یاری دهند.

میرمهدی: با قهرمانی در فیناترافی برای حضور در المپیک استارت می زنیم

بازیکن تیم ملی واترپلو ایران تاکید کرد قهرمانی در مسابقات فیناترافی می تواند گام بلندی برای حضور این تیم در رقابت های المپیک باشد.

سید سعید میر مهدی درباره این بازی حساس گفت: خوشبختانه تیم از وضعیت بسیار خوبی برای بازی مقابل تیم اروگوئه برخوردار است و من امیدوارم امروز کار این تیم را تمام کنیم.

وی ادامه داد: قهرمانی ایران در مسابقات فیناترافی می تواند یک گام بلند برای حضور مقتدرانه ایران در مسابقات آسیایی و حتی المپیک باشد.

وی افزود: بازیکنان ایران در دیدار با اتریش بهترین بازی را از خود به نمایش گذاشتند و نشان دادند می توانند بهترین حریفان را از پیش بردارند.

میر مهدی گفت: امروز باید در فینال هر چه در توان داریم را در آب اجرا کنیم و مقابل تیم اروگوئه به برتری برسیم تا قهرمانی مسابقات را نیز از آن خود کنیم.

وی اضافه کرد: بازی بسیار سختی مقابل حریف داریم اما مطئن باشید با تمام قدرت و انگیزه ای بسیار بالا به آب خواهیم زد.

جعفری: با اروگوئه شوخی نداریم، جام برای ایران است

میثم جعفری هم درباره پیروزی ایران در نیمه نهایی گفت: قبل از آغاز بازی مقابل اتریش به خبرنگاران گفته بودم هواداران خیالشان از بابت پیروزی مقابل اتریش باید آسوده باشد.

وی ادامه داد: انگیزه بازیکنان ایران به حدی بود که قبل از بازی با نماینده اروپا هم می دانستم ما به راحتی می توانیم این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: خوشبختانه در بازی با اتریش همه بازیکنان با جان و دل برای تیم بازی کردند و با از خود گذشتگی زمینه ساز پیروزی مقابل حریف شدند.

جعفری تاکید کرد: اکنون باید به بازی امروز خود فکر کنیم، دیداری که برای ما بسیار حساس است زیرا در این بازی فرصت هیچ اشتباهی نداریم.

کاپیتان تیم ملی تاکید کرد: با اروگوئه شوخی نداریم زیرا ما تنها به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم و مطمئن باشید می‌خواهیم جام را در ایران نگه داریم.

انتهای پیام


6464050
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: اخراج رفیعی که دیروز اتفاق افتاد برای رقیبمان هم همین صحنه رخ داد، اما داور به راحتی گذشت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود، اما باید باشگاه‌ها هواداران خود را به بهترین شکل ممکن کرامت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با حالت ناراحتی و قهر سن را ترک کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی اصغر مجرد با تایید کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون کشتی گفت: در المپیک واقعا یک طلا بگیریم کلاه خودمان را بالا می‌اندازیم. خیلی زور بزنیم یک طلا بگیریم هنر کرده‌ایم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتبال بانوان در خردادماه ۱۴۰۳ دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس برگزار خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تبرئه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیوید تیلور کشتی‌گیر نامدار آمریکایی وارد عرصه مربیگری شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است