استانی 16:44 - 07 اسفند 1398
یک مسئول:
ایسنا/آذربایجان غربی رئیس شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در ماکو ثبت نشده است.

موردی از ابتلا به کرونا در ماکو ثبت نشده است

دکتر رحیم صمدی امروز ۷ اسفغندماه در نشست خبری مدیران شبکه های بهداشت و درمان منطقه ازاد ماکو با خبرنگاران در موضوع بیماری کرونا ویروس با بیان اینکه تا به امروز هیچگونه مورد مشکوک بیماری کرونا در شهرستان ثبت نشده است، ادامه داد: اصلی ترین دارو در مبارزه با این ویروس، تقویت مقاومت بدنی و پرهیز از استرس درکنار مصرف مایعات، خواب کافی است و پرهیز از حضور در جمع‌ها و بیمارستان‌ها می‌تواند از شیوع این ویروس جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه استخرها، کافه ها، قلیانسراها، باشگاه‌های بدنسازی، در کنار مدارس و دانشگاه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است، افزود: در ماکو کمبود تخت نداریم و شبکه های بهداشت منطقه آزاد ماکو در آمادگی کامل به سر می برند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ماکو با اشاره به حساسیت مسئولان ترکیه‌ای به مسافران ایرانی به خاطر شیوع کرونا ویروس در کشور تصریح کرد: امکانات لازم در مرز جهت صدور گواهی سلامت تامین شده و در صورت درخواست کشور ترکیه این گواهی در اسرع وقت صادر می شود.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید براینکه جواب تمامی موارد مشکوک ارسالی در منطقه آزاد ماکو منفی بوده و آنفلوانزای فصلی تشخیص داده شده است، افزود: اثر انگشت ورود و خروج در ادارات تا اطلاع ثانویه ممنوع و در صورت استفاده ضدعفونی شود.

انتهای پیام


10415645
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است