ورزشی 13:52 - 05 شهریور 1393
هومن افاضلی مطرح کرد:
مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران در مورد مخالفت باشگاه با حضور نفرات‌شان در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: فدراسیون با قدرت کار را پیش می‌برد و روی گرفتن بازیکنان از باشگاه‌ها کوتاه نمی‌آید. 

فدراسیون مقابل باشگاه‌ها کوتاه نمی‌آید/ هیچ بازیکنی مشکل خروج ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، هومن افاضلی در مورد آخرین تیم فوتبال امید و مشکل خروجی برخی از بازیکنان از جمله محسن مسلمان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فدراسیون مشکل تمام بازیکنان تیم فوتبال امید را برطرف کرده و هیچکس نمی‌تواند به بهانه مشکلات خروجی، سربازی و یا مسائل اینچنینی تیم فوتبال امید را همراهی نکند.

وی با بیان اینکه شب سیزدهم شهریور تیم فوتبال امید راهی چین می‌شود، تاکید کرد: در چین، تیم فوتبال امید دو بازی تدارکاتی انجام داده و سپس راهی کشور کره‌جنوبی می‌شود تا در بازی‌های آسیایی اینچئون به میدان برود.

مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران در مورد تیم‌های ویتنام و قرقیزستان که رقیبان تیم امید در بازی‌های آسیای هستند، اضافه کرد: من از این دو تیم خیلی واهمه دارم زیرا قرقیزستان از دفاع اتوبوسی استفاده می‌کند که خود یک مرتبه تجربه بازی با این تیم را دارم. از سوی دیگر ویتنام تیمی سرعتی است که ضدحملات فوق‌العاده خطرناک را روی دروازه حریفان ایجاد کرده، موضوعی که می‌تواند برای ما مشکل ساز باشد.

وی در مورد اینکه برخی از باشگاه‌های با حضور بازیکنان تیم فوتبال امید در بازی‌های آسیایی مخالفت کرده‌اند، اینگونه اظهار نظر کرد: این مرتبه فدراسیون با قدرت کار را پیش می‌برد و روی گرفتن بازیکنان از باشگاه‌ها کوتاه نمی‌آید.

افاضلی همچنین گفت: در مسابقات قهرمانی زیر 22 سال آسیا به خاطر اینکه سرمربی تیم بودم، نتوانستم روی باشگاه‌ها برای گرفتن بازیکن‌ان مدنظرمان فشار بیاورم اما حالا نماینده فدراسیون هستم و قطعا در این مورد کوتاه نمی‌آیم.


4579427
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سامیار الیاسی به همراه هم تیمی ایتالیایی خود جواز حضور در فینال دونفره تور جهانی تنیس را بدست آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بهترین مکان برای برگزاری مسابقات تیم‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا، ورزشگاه شهر قدس است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیپور امروز با گلزنی به تیم آلومینیوم اراک اعتماد به نفسش بیشتر می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی مانند همه شهرآوردها، بازی خیلی مهمی است و ان‌شاالله نتیجه خوبی می‌گیریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما می‌خواهیم با بردن دربی خط بطلانی بر حرف‌ کسانی که می‌گویند بازی در اراک نحس است، بکشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی نساجی درباره کنار گذاشتن عباس زاده از تیمش توضیح داد و بر تصمیم خود پافشاری کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملوان بندرانزلی با ۲ گل شمس آذر قزوین را شکست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست مقابل کاستاریکا از جام جهانی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال هلند موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ پاراگوئه را شکست دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است