استانی 18:40 - 07 فروردین 1399
استاندار:
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان برای اجرای «طرح فاصله گذاری اجتماعی» آمادگی کامل داریم.

هیچ کمبودی در تامین مایحتاج مردم نداریم/کهگیلویه و بویراحمد آماده اجرای«طرح فاصله گذاری اجتماعی

"حسین کلانتری" در نشست ویدئو کنفرانس با وزیر کشور و معاونان این وزارتخانه با استانداران سراسر کشور افزود: «طرح فاصله گذاری اجتماعی» با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ و طرحی ملی است.

وی اظهارکرد: این طرح به زودی و همزمان با سراسر کشور در استان هم اجرا می شود و برای اجرای آن آمادگی کامل داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی جدید، جامع، کامل و فراگیر بوده و با همکاری مردم و با هدف قطع زنجیره انتقال، شیوع و کنترل ویروس کرونا در استان اجرا می شود.

کلانتری، پویش«در خانه بمانید» را همچنان بهترین راه مقابله با شیوع کرونا ویروس عنوان و تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در کنار طرح های سامانه سلامت، تست و نمونه گیری، سامانه ۴۰۳۰،  غربالگری ورودی ها کارساز بوده و اجرای کامل آنها در کنترل و مهار ویروس کرونا بسیار موثر هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۴ درصد از مردم استان در طرح سامانه سلامت شرکت کرده اند و روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ تست کرونا انجام می شود، ادامه داد: از جهتی شناسایی بیشتر افراد و افزایش آمار مبتلا به کرونا را بیان می کند و از سویی مانع گسترش و شیوع این ویروس و همچنین عاملی برای قطع زنجیره بیماری کرونا خواهد شد.

حسین کلانتری از عموم مردم عزیز استان خواست بیش از پیش همکاری تنگاتنگی با مجموعه دست‌اندرکاران استان که شبانه روز و بی وقفه تلاش می کنند تا از توسعه و گسترش بیماری کرونا جلوگیری کنند داشته باشند و به توصیه‌ها و تاکیدات بهداشت و درمان، پلیس راهور و مسئولان استانی توجه کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌ها، همکاری و زحمات دانشگاه علوم پزشکی، سپاه فتح استان، نیروی انتظامی، هلال احمر، صدا و سیما، بخش خصوصی، شهرداری‌ها، هنرمندان، تشکل‌های مردم نهاد، اصحاب رسانه، دهیاران، شوراهای اسلامی و عموم مردم استان صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کلانتری از نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان و منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی از ائمه جمعه و جماعات صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

وی تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد با همه توان و ظرفیت آماده هستیم و تلاش می کنیم و آرامش و سلامت مردم اولویتی بسیار مهم و اساسی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تامین مایحتاج مردم هم ادامه داد: در این خصوص هیچ کمبودی نداریم و همه نیازها، کالاهای اساسی و ضروری مردم تامین و ذخیره شده است.

کلانتری یادآور شد: همه صنوف استان تا ۱۶ فروردین تعطیل هستند و چهار صنف خبازان، قصابان، خواربار فروشی‌ها و میوه و تره باری‌ها تنها در صورتی می توانند فعالیت داشته باشند که پروتکل بهداشتی را کاملا رعایت کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی بر نظارت و دقت بیشتر و مستمر بر این صنوف و از جمله پمپ بنزین‌ها و CNGها به دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

انتهای پیام


10458495
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است