ورزشی 07:30 - 10 فروردین 1399
مربی تیم ملی فوتسال عملکرد این تیم در سال ۱۳۹۸ را متوسط دانست و ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان، تیم ملی در سال ۱۳۹۹ از اعتبار فوتسال ایران دفاع کند.

هاشم‌زاده: عملکرد فوتسال ایران در سال گذشته متوسط بود

محمد هاشم زاده، مربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با ایسنا در مورد سال ۱۳۹۸ گفت: سال ۹۸ سال خوبی به لحاظ شخصی برای من نبود چون یکی از عزیزانم را از دست دادم و اواخر سال هم با بیماری کرونا زندگی همه تحت تاثیر قرار گرفت که من هم از بقیه مستثنی نبودم. وقتی می شنوم دوست و آشنایی به این بیماری مبتلا شده ناراحت می شوم. در کل سال ۹۸ از ابتدای سال تا پایان آن شاهد حوادث تلخی بودیم از جمله سیل، زلزله، سقوط هواپیما و ویروس کرونا که باعث شد مردم روزهای پایانی سال به جای شور و شوق خرید عید در خانه بمانند. امیدوارم ویروس کرونا زودتر از بین برود و همه مردم ایران و دنیا به زندگی عادی برگردند.

او افزود: در سال ۹۸ فوتسال ملی ما با فراز و نشیب زیادی همراه بود و یکی دو تورنمنتی که شرکت کردیم چون بازیکنان را زیاد در اختیار نداشتیم چند نتیجه غیر قابل قبول گرفتیم. از سویی در حالی که تمرینات تیم ملی را از چند هفته زودتر برای بازی های فوتسال قهرمانی آسیا شروع کردیم تا به هماهنگی برسیم به خاطر ویروس کرونا مسابقات و در پی آن تمرینات لغو شد. روی هم رفته سال متوسطی برای فوتسال ایران بود. سال ۱۳۹۹ فوتسال ایران مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی را در پیش دارد که امیدوارم با حمایت مسئولان، نتایج خوبی در این دو تورنمنت مهم بگیریم.

هاشم زاده با اشاره به تعطیلات نوروز ۹۹ گفت: امسال عید را در تهران می‌مانم چرا که عقلانی‌ترین کار این است که در خانه بمانم. با وجود اینکه برای سفر به شیراز برنامه ریزی کرده بودم اما نزد خانواده خودم هستم. در خانه فیلم نگاه می‌کنم، وقتم را با دخترم و خانواده می‌گذرانم، ورزش می‌کنم، به کارهای عقب افتاده می‌رسم و کتاب می‌خوانم.

انتهای پیام


10461090
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است