استانی 13:39 - 06 مرداد 1393
رودهن/
آیین نماز شکرانه مردم ولایی و همیشه در صحنه فیروزکوه در روز عید فطر، برای چهارمین سال پیاپی به صورت متمرکز و در فضای روبروی شرکت ایران خودروی این شهر برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: نماز عید سعید فطر همانند نمازهای جمعه، نماز مراسم حج و . . . هم جنبه عبادی و هم سیاسی دارد.

حجت الاسلام ˈعبدالعلی استیریˈ افزود: خواندن نماز و ذکر ادعیه های مربوطه جنبه عبادی نماز عید فطر است و حضور مردم نیز جنبه سیاسی آن است که هر چقدر این حضور پر رنگ تر، گسترده تر و باشکوه تر باشد، جنبه سیاسی آن تقویت می شود.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: حضور باصلابت و در صفوف بهم فشرده در این نماز، ضمن اعلام هوشیاری مردم نسبت به دسیسه ها و ترفندهای دشمنان، معاندان اسلام و نظام را هر چه بیشتر مایوس خواهد کرد.

میدان ˈراه آهنˈ و مسجد ˈامام حسین(ع)ˈ مکان هایی بودند که در سال های گذشته نماز عید فطر به صورت متمرکز در آن نقاط برگزار شده بود و نواقص موجود در آنها اعتراض ها مردمی را به دنبال داشت./ز




4347518
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است