استانی 12:48 - 02 مرداد 1393
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) آبیک:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس تا محو اسرائیل ادامه دارد، گفت: مردم آبیک حضوری گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت.

راهپیمایی روز قدس آبیک باشکوه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حمزه برین ظهر امروز در جمع خبرنگاران اصل و ریشه حرکت راهپیمایی روز قدس را ایجاد انسجام و وحدت بین مسلمانان جهان عنوان کرد و اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس، روز ظلم‌ستیزی مسلمانان جهان علیه ظالمان و مستکبران زمان با محوریت دفاع از مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه است.

وی، هدف و آرمان رژیم صهیونیستی از اشغال فلسطین را تسخیر نیل تا فرات بیان کرد و افزود: فلسطین بهترین مأمن و فضای حرکت اسرائیل برای رسیدن به هدفش است که با برنامه‌ریزی و بهانه هولوکاست فلسطین را به دست گرفت.

این مسئول ادامه داد: از آغار حرکت رژیم صهیونیستی در فلسطین بیش از 60 سال است که می‌گذرد و روز به روز بر اشغال‌گری خود افزوده و گسترش داده ولی تاکنون دستاورد موفقی برای رسیدن به هدفش به دست نیاورده و با مجاهدت و جانفشانی مردم غیور فلسطین به ویژه  مردم غزه این هدف و آرزوی خود را به گور خواهد برد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک تصریح کرد: اساسا روز قدس یک روز موثر در همه عرصه‌ها است چراکه سبب حفظ اقتدار نظام و انسجام و وحدت بین ملت ایران می‌شود.

* تضعیف روحیه جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی از آثار راهپیمایی روز قدس است

برین، راهپیمایی روز قدس  را سبب امنیت و تثبیت استقلال نظام دانست و تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس یک پیام بزرگی برای جهانیان دارد و آن اینکه ملت ایران همچنان مدافع مستضعفان مظلوم دنیا است و هیچ گاه از دفاع کوتاه نمی‌آید.

وی تصریح کرد: ملت ایران هر سال در راهپیمایی روز قدس با شکوه خاصی نقش‌آفرینی کرده و موضع شفاف و روشن خود را یعنی دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم را به مردم جهان اعلام کرده است.

این مسئول اضافه کرد: شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس سبب افزایش انگیزه و تقویت روحیه ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین شده و در راه دفاع از سرزمین خود محکم‌تر و مقاوم‌تر می‌شوند؛ این در حالی است که سبب می‌شود جهانیان نسبت به حرکت ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی فعال‌تر شده و موضع بگیرند و رژیم صهیونیستی نیز حرکت خود را کاهش یا متوقف کرده و روحیه جنایتکارانه این رژیم تضعیف شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک عنوان داشت: حرکات و جنایات فجیع اسرائیل در باریکه غزه یک تاکتیک و صرف عملیات نظامی نیست، بلکه به معنای واقعی روبرویی حق و باطل و جنگ بزرگ بین پیروان حق و پیروان باطل است.

برین در خصوص سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر درخصوص جنایات اخیر اسرائیل در غزه، یادآور شد: سکوت و اعلام عدم موضع از سوی جوامع بین‌المللی و سازمان‌ها و دولت‌های به ظاهر مدافع حقوق بشر به ویژه آمریکا به نفع جبهه باطل است و چون در جهت منافع و حقوق باطلشان است نمی‌توانند از مردم فلسطین دفاع کنند.

وی ادامه داد: شأنیت بخشی و قبول کردن استراتژی جبهه حق از سوی مدعیان دروغین حقوق بشر، یک تصور آرمانی و باطل است چراکه از دشمن جز دشمنی بر نمی‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک بیان کرد: برخی از ملت‌ها تابع دولت‌ها نیستند و چون آزادی‌خواه و عدالت‌محور هستند در جبهه حق قرار گرفته و از این جبهه دفاع می‌کنند.

برین ادامه داد: امروز ملت ایران در ناراحتی مردم غزه به سر می‌برد ولی با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت قلبی، عشق، همدردی و علاقه خود به مردم فلسطین را به رخ جهانیان خواهد کشید.

وی در پایان گفت: ملت ایران دفاع از مردم مظلوم فلسطین را رسالت همیشگی خود دانسته و امسال پرشورتر در این همایش بزرگ شرکت خواهد کرد.


4315496
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» امام جمعه سنندج در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه وجدان بشریت را بیدار کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» شهردار کرج گفت: امیدواریم با حضور معاون حقوقی رییس جمهور اختلاف بین شهرداری کرج و دانشگاه خوارزمی در خصوص تکمیل خطوط مترو کرج حل شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» بارندگی های رگباری روز گذشته موجب آب گرفتی معابر و خیابان های روستای محمدعلی پهلوان در حاشیه شهر بجنورد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: شخصی که در حین ارتکاب سرقت با ضربه چاقو اقدام به قتل یک نوجوان 16 ساله کرده بود، توسط پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ شناسایی و دستگیر شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری هرمزگان از تحویل 227 دستگاه ماشین آلات راه سازی وارداتی به ارزش بیش از 22 هزار میلیارد ریال از بنادر و گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر به سازمان اموال تملیکی با اجرای رأی دیوان عدالت اداری در یک هفته اخیر خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» باقرشهر از ابلاغ طرح جامع باقرشهر خبر داد و گفت: در باقرشهر با توجه به اینکه بخش زیادی از جمعیت در بافت فرسوده شهری است و نزدیک به 100 هکتار بافت فرسوده و نیز مردمی که از تمکن اقتصادی لازم برخوردار نیستند، بسیاری از مشکلات مردم مرتفع خواهد ...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» اداره کل زندان های اصفهان در اطلاعیه ای درباره اخبار کذب عدم دسترسی فرد زندانی به نام «توماج صالحی» به تلفن و یا اعطای ملاقات به وی، اعلام کرد: وی به مانند سایر زندانیان، دسترسی کامل به امکانات دارد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» 15 سال پیش سد کله سر در گرمی کلنگ زنی شد و با گذشت سال های طولانی هنوز این پروژه به مرحله احداث نرسیده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» ارسال پیامک واریزی مبلغ 100 میلیون تومان که فراتر از توان متقاضیان مسکن ملی است، ناراحتی و گلایه آنها را به همراه داشته است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» امام جمعه اردستان یکی از نیازهای اصلی فعالیتهای فرهنگی اردستان را ساخت و تکمیل مصلی شهر اردستان عنوان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است